Recenze (249)
Minority Report (2002)
Steve uklouzl. Na tenhle snímek mého boha jsem se těšil moc dlouho. Skvělý námět, skvostná vizuální stránka, skvělý herci, žánr sci-fi, tak proč to nevyšlo? Čekal jsem strhující příběh, možná pár překvapení, nějaký zvrat, větší prostor pro Collina Farrella..Ale nic ztoho se nekonalo.
Slunce, seno, erotika (1991)
Pravda je,že za prvními 2 díly zaostává o hodně,ale nebyla to až taková hrůza jako všichni píšou.
Čelisti (1975)
Spilberova ,,premiéra" se ujala jako kultovní záležitost.
Prožij to naplno! (2000)
Jednoduchá komedie s neodelatelnou Salmou Hayek,která dává snímku správný grády.
Saw: Hra o přežití (2004)
Jedna místnost, dva vězni, minimální rozpočet, mladý neznámý režisér. Dle těchto atributů jsem nečekal vůbec nic. Ale tento odporně bizardní snímek mě totálně dostal. Jeden z nejlepších thrillerů vůbec. V úvodu se na nic nečeká, ještě porádně nesedíte v sedadle a už se třepete hrůzou, sledujete odporné úkoly, utrpení těch nešťastníků i geniální zvraty. Tento snímek je tak nadupaný, že se ani na vteřinu nenudíte. Skvělé!
Hotel Rwanda (2004)
Myslíte jak je váš život na hovno? Bůhví jaké nemáte problémy? Jak si pořád stěžujete ? Tenhle smutný snímek vás vyvede z omylu . Nechápu proč se toto musí dít, v dnešní moderní společnosti. Styďme se všichni.
Top Gun (1986)
Aby vznikla jedna z nejlepších parodiích všech dob Žhavé výstřely , musel vzniknout TOP GUN. Tom Cruise jako ještě neznámá hvězdička hollywoodského nebe si nevede špatně a letecké sekvence jsou taky na úrovni, ale celkově mě snímek místy nudil, možná ,,klasickým" americky přehnyným patronismem.
Univerzální voják (1992)
Tenhle snímke se mi po všech stránkách nelíbil.
Kameňák (2003)
Umě si pan Troška zkazil věhlasné renomé!Kde jsou ty časy slunce,seno..??
Pomáda 2 (1982)
Ani jsem neočekával že by se někdy nějaké pokračování jedničky mohlo vyrovnat prvnímu dílu.