Recenze (423)
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Drákula začal bohužel ztrácet dech a krapet pokulhávat. Vyslovená tragédie to není, ale kvalit předchozích dílů určitě nedosahuje.
Zimní příběh (2014)
Hvězdné obsazení, krásná hudba, kouzelná zimní atmoféra - bohužel ten příběh .... ač se tam chvílema objevují i hezká místa, jako celek je to jeden velkej "sněhovej" marast.
Na život a na smrt (2005)
Na film jsem narazila v televizi zcela náhodou - nic jsem neočekávala, ale začátek mě vcelku zaujal, tak jsem byla zvědavá jak dopadne, a vydržela až do konce. Jedna podzemní garáž, herce by šlo na prstech jedné ruky spočítat, scénář chvilkama slabší, ale na druhou stranu sem tam i zajímavá scéna, no a kamera docela mile překvapila - takže suma sumárum - výkvět kinematografie to není, ale vyslovená tragédie také ne. Slabší 3*.
Hrbáč (1997)
Osobně jsem nikdy moc nepochopila, co bývá pohnutkou točit remake něčeho, co je již jednou kvalitně filmově zpracováno - v tomto případě klasika s Maraisem. Výsledek zde sice není úplně špatný a tvůrci se vysloveně nemají za co stydět - kouzla a kvalit té původní verze z roku 1959 to ale bohužel nedosahuje. Průměrná televizní podívaná.
Poslední království (2015) (seriál)
Věc ke které jsem zprvu přistupovala dosti obezřetně, abych jí záhy naplno propadla. Neuvěřitelně dobře udělaný seriál z období raného středověku, ve kterém perfektně funguje propojení mezi fiktivními a reálnými dobovými postavami a událostmi. Správně středověce surový dobrodružný příběh který má jasnou hlavní dějovou linii, akci a spád, vedle hrdinství cti a odvahy nechybí také intriky, boj o moc a konfrontace mezi průkopníky křesťanství a "pohany". Dobré kostými, výborné bojové a bitevní scény a herci, kteří "rostou" s každým dílem. Druhá série dle mě tu první i krapet překonala. Kam se hrabou Vikingové ….
Sedm statečných (2016)
Naprosto zbytečný film - nuda, nuda, nuda.
Poslední císař (1987)
Bez debat řemeslně velmi dobře natočený film s nadprůměrným vizuálem a uvěřitelnými hereckými výkony, snad až na Petera O'Toola, jehož postava mi moc nesedla a přišla mi poněkud toporná. Problém který jsem s tímto filmem měla ale byla jeho obsahová povrchnost a velmi zjednodušený a útržkovitý pohled na určité etapy císařova života (zejména z válečného období) a až chaotické přeskakování od jednoho "výjevu" z minulosti k druhému.
H.M.S. Defiant (1962)
Bravůrně natočený námořní kousek s úžasně vystiženou atmosférou a výbornými hereckými výkony, kterým dominuje zejména ústřední duo "Obi-Wan Kenobi" Guinness a Bogarde. Bezesporu nadprůměrné drama odehrávající se na palubě válečné lodi jejího veličenstva z období napoleonských válek.
Švadlena (2015)
Několik dobrých a zapamatovatelných scén (a úžasných šatů samozřejmě :-)), jistá dávka originality se tomu také nedá upřít, ale jako celek jedna velká slátanina a nevkusný mix žánrů.
Korsičtí bratři (1961)
Geoffrey Horne v dvojroli dvojčat a Gerard Barray protentokrát v roli záporáka. Samozřejmě že z dnešního hlediska se jeví chování romantických postav nepochopitelné, až úsměvné - ale jako celek mi bylo sympatické a mělo své kouzlo.