Recenze (2 558)
T2 3-D: Battle Across Time (1996)
Tak takhle bych viděl T3 :) Celé možné vidět zde http://www.youtube.com/watch?v=mBn-HfSFgM4
Tutovka (1992) (pořad)
TV prehistorie a jedna babka měla ..... "Tutovkááá"
Igor (2008)
Pro mě malé hrbaté překvapení. Moc jsem se bavil. Opravdu ztracený animák. A ta hláška Braindead mě uzemnila. Buscemiho kralík u mě nadobro převalcoval Bugse!
Kurýr 3 (2008)
Bond James Bond! Né vlastně Martin Frank Martin. Opravdu jsem měl pocit jako se vézt Bondem. Je tu sexy Bond Girl (jen na jedno použití!) , supr kára, parádní akce a Jason , který by mohl zabít i mojí mámi , ale ten jeno face by mi to vynahradil. Přidávám mnohem více , jelikož toto béčko 3 mě pobavilo a splnilo co jsem čekal. Jen ta "Transporter Girl" nemusela být tak nesnesitelná a jedině na jedno. Každopádně pokaždé kdy Frank vylezl z auto tak akce stála zato a i přes klipový stříh byla přehledná. Chvílema připomínala PC hru. Po dobytí hordy nepřátel , příjde další ENEMY , který není chytřejší , ale zato větší. Jo to byla ku*va jízda pánové! Statham místo Craiga a je tu Bond jak by sedl nejen mě!
Šest medvědů s Cibulkou (1972)
Povedená komedie pro děti s excelujícím Lubomírem Lipským v trojroli!
Srdečný pozdrav ze zeměkoule (1982)
No opravdu je to jako z jiné planety. Nad něčím se člověk pousměje a nad něčím zakroutí hlavou. Hlavě Menzel mi v tomto filmu vůbec neseděl.
Koloběžka první (1984) (TV film)
Jako malý jsem se vždy těšil až bude obutá-neobutá v TV. I dnes v záplavě TV odpadu je svěží a písně chytlavé.
Malý pitaval z velkého města (1982) (seriál)
Ve srovnání co vytvořila NOVA je toto skvost. Dnes to pusobí celé neskutečně komicky a proto se u toho krásně bavím.
Tři chlapi na cestách (1973)
Agitace až to bolí. Komouši na co šáhli to zk*rvili a do filmu kecat neměli!
Velká filmová loupež (1986)
No nebýt dua Kaiser - Lábus tak toho vtipu je tam jako šafránu. Dobrý nápad , který se někde ztratil v záplavě "hvězd".