Recenze (559)
Městečko South Park (1997) (seriál)
Po prvním díle takhle... Možná se časem podívám i na další a hodnocení změním, ale jistý si tím nejsem.
Východní přísliby (2007)
Kmotr 21. století se sice mnohem jednoduší zápletkou, ale jistým kouzlem, které toto přirovnání plně podpoří. Nemluvě o excelentních hereckých výkonech a úžasné hudbě. 90%.
Mechanický pomeranč (1971)
Tohle je třeba vidět vícekrát... Myslím, že se hodnocení ještě změní.
Predátoři (2010)
První půlka o hodně lepší než druhá. Škoda.
Věříme v Boha (2000)
Zatím jsem nenarazil na krátkometrážní film, který by se mi nelíbil (edit 19.12.2011 - to už dávno neplatí). Jeff Witzke jako anděl perlí, hudba je naprosto perfektní a těch 16 minut je na poměrně jednoduchý příběh tak akorát. Pouze konec byl trochu nedotažený, ale rozhodně ne špatný.
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Nulové očekávání už zachránilo nejeden film... A tady se prostě projevuje má slabost pro Rodrigueze a celou tu partu okolo něj (Banderas, Trejo, Marin). Přál bych si to vidět, když mi bylo tak 10-12 let...
Flákači (1995)
Jednoduše geniální.
Agent bez minulosti (2002)
Matta Damona nemám rád, proto jsem tenhle film dlouho odkládal. Ale nakonec jsem se odhodlal, a jsem za to vděčný - až na asi dvě wtf scény (slézání zdi ambasády, závěrečný let ze schodů) poměrně uvěřitelný špionážní film, který u mě tento žánr posouvá o něco výš (Bondovky vážně nemusím). Za zmínku také stojí skvělý Cooper a možná ještě lepší Owen, i když ten dostal hodně málo prostoru. 80%, a těším se na dvojku.
Hledám Amy (1997)
Ačkoliv Bena Afflecka normálně nemusím, tady mi nijak nevadil a nepokazil dojem ze skvělého filmu. Naopak Jason "Earl" Lee nezklamal, a J. L. Adams byla přinejhorším zajímavá.
Expendables: Postradatelní (2010)
Ačkoliv jsem akčními filmy, kde "zářili" Lundgren a spol. nedotčen, a všeobecně žádné akční filmy nijak nevyhledávám, tohle mě moc příjemně překvapilo. 75%.