Recenze (1 583)
Chaos (2005)
Tenhle film jsem sháněl hodně dlouho a dost jsem se těšil až ho uvidím . . . . 1. polovička filmu vypadá dobře, chystaná akce a do toho Kevin a jeho parta . . . . 2. polovina od zabití prvního děvčete už nestojí celkem za nic. Hodně rychle to skončilo a ještě k tomu tak blbě. Ovšem musím dát 4* jelikož jsem fanda tohoto subžánru a děj filmu je taková dnešní realita.
Závrať (2009)
Nic převratného jsem od toho nečekal a taky se tak stalo :) Průměrný horor bez logiky.
Cabin Fever 2 (2009)
Tak moc jsem se na tenhle druhý díl těšil a ona je to nakonec dost velká sračka s nádechem komedie, až skoro parodie. Kdo viděl jedničku, ať si raději toto nepouští. Tohle jsem dokoukal až na potřetí ! Zlatej Eli Roth.
Děti (2008)
Nemám rád Horory, kde vraždí děti a ještě k tomu z Anglie, ale tohle je velká výjimka. Čtvrtá hvězda za Hannah Tointon. Doporučuji, solidní snow Horor.
Ulice (2005) (seriál)
Z nostalgie k prvním dílům. Byl jsem u toho. 🤪
Uvnitř (2007)
Opravdu brutální film, na který jentak nezapomenu. TOP 10.
Nezvratný osud 4 (2009)
Nejméně zábavný Final Destination ze všech dílů, i proto jsem ho viděl asi jen dvakrát.
Noroi (2005)
Čekal jsem od toho o hodně ale o hodně víc. Nebavilo.
Grotesque (2009)
MASAKR. Nic víc, protože krom brutality tu nic jiného není. Lahůdka.
Saw 6 (2009)
VYNIKAJÍCÍ !!! Miluju tenhle "seriál " Když bude 100 dílů, vůbec mi to vadit nebude :o)