Recenze (840)
Kazatel (2011)
Nebylo to tak zle. Melo to hlucha mista..ale dalo se. Chybi mi druhy dil.
Boháč a chudák (2005) (TV film)
Tato pohadka si zaslouzi 70% minimalne. Mlady Prachar tady nezapre sve predky a slavneho deda... a pan Postranecky... to byl opravdu pan herec.. skoda ho. Mic pekny scénář i zpracovani. Pan Zelenka proste umi...Diky i ta pani Bidu.
Jsem božská (2018)
Kdyz budu premyslet na krasou ..dusevni i fyzickou... tak krasne ukazane.
Tammy (2014)
Nemam slov. Kdo tohle provedl?. 😬
Blanka Matragi (2024) (TV film)
Ja nemam slov. Krasny a citlive natoceny dokument o krasne a silne ženě. Jeji tvoreni a talent ji v dobrem zavidim a moc preji...je neuveritelne sikovna..a zcela se ztotoznuji s tim, co napsala na konci dokumentu. Mam to uplne stejne. Jen nemam jeji nadani. Smekam.
Resident Evil: Raccoon City (2021)
Velmi podarene. Sice efekty trochu komicke, par nelogicnosti... ale to mi vubec nevadi. Byl tam totiž dej.. narozdil od predigitalizovanych, preefektovanych a honickovych dilu Andersona a normalni realne prostredi. V podstate to byl první dil, ktery předcházi Andersonovi dejove serii.
Nech svět světem (2023)
Tak to byla síla, pratele! 👍 A jestli nekdo nepochopil ten konec... tak je to typicky honic a konzument😁. A prave kvuli takovym se nam drive ci pozdeji prihodi prave tento úžasný filmik nazivo. 😉 Normalne bych dala 80%... ale potrebuji s honicem srovnat skore kvuli lepsi osvete!😁
Jiný život (2019) (seriál)
Da se ne to koukat s pretacenim... homoklady, travestita to.. a dalsi zbytecne vesmirne kreatury si odmysleje. Technicky dobře udelane... a libila sei i hudba. Zejmena The Void - Muse . Dej obcas usel..Hlavni hrdinka mi tez uplne nesedla...jeji manzel total hruza nesympatic.
Buko (2022)
Konecne jednou normalni film bez běžné stupidy. Obcas lehke klišé...ale to se da odpustit pro opet vyborny vykon Marty Issove, a uzasne neokoukane pani Conove..a prenadherne exteriery. Za me 70%.
Mastičkář (1981)
Dala bych 5 hvezd. Ale 30% dolu za zbytecnou zdlouhavost nekterych scén, teatralnost a na me prilis useknuty konec...