Recenze (812)
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Megatrápne, primitívne a dementné. Burgerk◇nda útočí prudko nepozeratelným orgazmom stupidity. Je to ako smiať sa na prdoch, čím viac prdov, tým viac smiechu...
Tokarev (2014)
Príšerné herecké výkony, neprirodzené reakcie postáv a veľmi zle natočené "divadlo". Neveril som nikomu ani slovo. Takto vyzerala prvá polovica, škoda pretože druhá poľka filmu mala úplne iné tempo a dosahovala vyšších kvalít.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Veľkoleposť, myšlienka, príbeh, akcia a vizuál. Najlepší Avenger akého som doteraz videl. Jednotka by sa mala od hanby premenovať.
Da Vinci - Svet zázrakov (2013) (pořad)
Príšerné. Žiaľ... Rád by som označil túto reláciu ako náučnú a plnú zaujímavostí, ostáva to však iba u mojich želaniach. Ide o extra trápnu zbytočnosť, ktorá iným "podobným" reláciám profesionalitou nesiaha ani po päty. Hodnotím osobne za nepozeratelné.
Ragnarok (2013)
Nemám rád dobrodružné detinské filmy bez tajomna preplnené stupiditou (väčšina z nich USA). Presným opakom je však tento snímok. Dej je strohý, jednoduchý, pôsobí však celú dobu zaujímavo a sympaticky, skvelé herecké výkony ktoré sú predovšetkým prirodzené a skvelé odhaľujú rodinné osudy, sympatické sú aj dialógy. Krása prírody a mierna tajuplnosť dopĺňa dobrožnú hladinu zaujímavosti. Chémia v tomto filme funguje skvelo. 70%
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
I like Avengers... Žiaľ toto je ale stupidné, trápne pózerstvo...
Need for Speed (2014)
Mohol obsahovať trochu viac deju mimo závody a žiaľ z podobných filmov som už vyrástol, ale filmu s názvom "need for speed" to nemôžno samozrejme vyčítať. Viem do čoho som sadol a preto som si jednoduchú rýchlu jazdu užil. 65%
Stroj (2013)
Nepozeratelné. Kombinácia dialógov, scén, deju, hereckých výkonov, hudby vytvorilo stupiditu aká nemá konkurenciu, žial nejedná sa o kompliment. Jeden z najdebilnejších filmov aký som kedy videl. Namiesto "mašíny" mohli použiť rovno nafukovaciu Anču a do úst jej dať hovoriaceho papagája. Som zhnusený, univerzálna Anča a jej zdepkovaný dr.House s aplikovanou lobotómiou vo filme nápadne pripomínajucom demenciu.
Komorník (2013)
Precukrovaná šofokola tonami cukru, diabetikovi by som odporučil užiť konskú dávku inzulínu a Copperfieldovi nech sleduje ako sa nudný snímok tvári na niečo viac. Žiaľ také "kúzla" na mňa nefungujú, film brnkal na divácku empatiu, ale nie dostatočne presvedčivo. Nepomohlo kúzlo rodiny, poddanosti, úslužnosti a ani dvojnásobný exitus. Mne jednoducho vadila tvrdohlavosť a pasivita sebadeštruktívneho otca a umrnčané USA klišé. Milujem históriu, žiaľ jej dochutenie jednotlivými scénami, prvkami, myšlienkou vytvorilo pre mňa ťažko stráviteľný bigmac.
Biznis (2005)
Dokonalá "gangsterka" s bohatým príbehom, štýlom a úžasnou hudbou. Tento film je moja srdcovka.