Recenze (812)
Útok z hlubin (2018)
Zase trápna propagandistická sračka. Úbohý a predvídateľný dej. USA heroes vs Russian bad asses. A scenár by si zaslúžil nomináciu na dementnosť storočia.
Velká hra (2017)
Zaujímavý, pútavý, dynamický, kontrastný príbeh, možno vo svete kinematografie aj originálny. Určite stojí za pozretie, no 4* by z môjho pohľadu znamenali 80% a k ním má ďaleko asi ako metro v Petržalke.
Legenda o perlách naga (2017)
Čínska objednávka ako z AliExpressu, čiže v čínskom prevedení Dracula, Batman, Falcon, Kung-fu panda, Thor s mečom, Supermani s krátkym doletom a podobné kraviny. To je tak moc dementné, že to musela zaklincovať obria veverička s lietajúcimi drakmi, ktorí vyzerajú ako nafetované korytnačky. Jednoducho nepozerateľná úbohosť.
Anihilace (2018)
"Romantický", feministický, scifi film. Štyri ženy idú do magického lesa, už som čakal jednorožce, rúžových hrochov, jasmínové korytnačky, zelenkavých sloníkov s minimálne dvomi chobotmi, hadíkov s dvomi nožičkami a živé vibrátory. Desivé to je asi ako hemoroid skrížený s lubrikačným gélom.
Úsměvy smutných mužů (2018)
Film ako stelesnená nuda, neuveriteľne mŕtva, až depresívna stopáž, ktorú lemuje nudný, chabý dej.
Calibre (2018)
Napínavé, atmosférické, autentické, drsné, skvelé herecké výkony.
Stopy spravedlnosti (2017)
Ak ste pripravení na najserioznejší film s Jackie Chanom, tak toto je ten správny výber. Žiadne kung-fu panda čínske braky. Film kde Jackie hrá konečne reálnu postavu, film ktorý som už ani neočakával. Politický terorizmus vs majiteľ reštaurácie alias "special forces", klišoidné, ale maximálne seriózne. A Bond teda Pierce zahral politického utopenca, hajzlíka, tak isto precízne. Tento "movie", si zaslúži nečakanú pozornosť.
Whitney (2018)
Najhorší životopisný filmo / dokument, teda reálne gulášoidný brak aký som kedy videl. Je to jeden nudný uťahaný pohreb zbytočných rečí.
Darebák a závodnice (2017)
Zmyselné, citlivé, drsné, romantické, tragické a dokonale podané. Jednoducho krása. Miestami zdĺhavá stopáž, jediný, drobný mínus.
Dokonalý šéf (2015)
Nuda, keci, pózerstvo, afekt.. Tak to sú ingrediencie, ktoré na mojom tanieri nemajú čo robiť.