Recenze (809)
Blade Runner 2049 (2017)
Urobiť z blade runner snímok plný kecov o hlbokom dne vákua, tak to chce odvahu, žiaľ aj tá vyšla na zmar.. Jednoducho nič bude vždy o ničom a je úplne jedno ako sa to tvári. Hľadať hlbokú hypnožumpu v tomto braku je odpad mimo môjho vkusu.
Hora mezi námi (2017)
Katastroficky, zúfalý pokus o funkčnosť tohto filmu. Žiaľ, ale nefunguje nič. Atmosféra žiadna, príbeh tuctový, herecké výkony úbohé. Jedna hviezda za peknú prírodu.
Špína (2017)
Podobný, avšak mnohonásobne lepší snímok: Pirko (2016) http://www.csfd.cz/film/394332
Dunkerk (2017)
Umenie, hudba, obraz, línia deju, dokonalá atmosféra, originalita, jedinečnosť. Takýto film tu ešte nebol.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Žiaľ.. Predošlý Kingsman neprekonaný, čo je horšie tak ani nedosiahnutý.. Dôvody : Málo vtipu, málo akcie, slabý príbeh a k tomu USA trápnosť s kovbojmi.. 50%
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Som myslel, že tieto usa béčkové odpady skočili v druhej polovici 90.rokov. Film prekvapil, čakal som odpad, ale toto bol neuveriteľný hnoj.
Darkland (2017)
Nechápem, prečo vyčítať filmu to, že podobný príbeh bol x krát sfilmovaný, romantickému filmu tiež nik nevyčita dementnú, klišé jednoduchosť. Pomsta za smrť brata tu už bola, no tento film ju servíruje bezkonkurenčne chladno, tvrdo a nemilosrdne, navyše atmosféra by sa dala krájať. Skutočná kvalita oproti usa holýúd-shitom.
Superpolda (1980)
Zbytočný sentiment. Nevidím dôvod hodnotiť tento brak lepšie ako odpad len preto, že v období kedy vznikol "nebolo veľmi na čo v bedni pozerať" .
Pirko (2016)
Špinavý, tvrdý, autentický film, ktorý nemá v tomto smere v podstate rovnocennú konkurenciu. Hypno-svinstvo o jednom tragickom osude. Dobrodružno-dramatické, špinavo-neľudské.
Blok 99 (2017)
Keby v pozadí hrala veselšia hudba aj by som sa počas celého filmu smial. Akože toto mala byť ukážka brutality? Hromotlk čo má v nohách silu lisu? Toto bol najväčší mínus filmu. Ako alternatívu by som radšej atmosférický Shot Caller 2017.