Recenze (1 724)
Čističi vesmíru (2021)
Upřímně - jde to, ale je to slabší. Přitom to má hvězdné obsazení (moji oblíbení dva herci), atmosférový vzhled a jednoho velmi sympatického androida, kterého bych docela rád viděl v něčem západním. Jenže tvůrci se pokoušeli natočit korejský Marvel a ono to ne zcela funguje. Když přijde na sci-fi, v Asii chybí hravost a nadhled. Tedy, až na toho androida, který je fakt cool :).
La La Land (2016)
Inspirováno starými muzikály. Líbilo se mi moc. Maximum i proto, protože jsem ještě nezažil, aby si Prtě Danielka vyžádalo uprostřed filmu ze stojanu noty a při poslechu písně si je současně četlo :). Píseň Someone In the Crowd si zpívám stále dokola :).
Duše (2020)
Anime a přitom "duchovní" film. Super!
Neznámý voják (2017)
Film se jmenuje přesně. Neznámý voják. Není to o jednotlivci, je to o celku. Muzaika osudů se spojí v jednu duši konkrétního, bezejmenného vojáka. Pomalý, dlouhý a velmi zajímavý film z období finské historie, o kterém jsem dosud pořádně nic nevěděl.
Tenet (2020)
Budu muset vidět znovu.
Carmen Sandiego (2019) (seriál)
Vůbec to není zlé. První a druhá série jsou možná trochu šablonovité, ale pak se děj trochu mění a to se mi líbilo. Carmen Sandiego je sympatický charakter.
Vykopávky (2021)
Hodně zvláštní film. Ne každému se bude líbit, protože pomalá archeologie, dramaticky kombinovaná s osudy lidí začátkem druhé světové, není téma pro každého. Jediné, co si myslím, že bylo navíc, byla Lily James - osazení méně výrazné a známé tváře by učinilo příběh kompaktnější a udrželo víc cílení na archeologii a osudy objevitelů.
Táta na kvadrát (2021)
Naivní je to správné slovo. Naivní, radostné a optimistické. Netuším, zda je toho radostného a optimistického tolik, aby to vyvážilo celkový dojem. Ano, mělo to svěží momenty, ale na 3 * je to nějak málo. Přestože je téma dívky, která hledá otce, najde dva (aniž by věděla, který je skutečný) a má problém říci jim vzájemně o druhém, docela zajímavé. Líbilo se mi, že to je brazilský film, takže zase trochu jiný filmařský jazyk.
Jak se natáčel Dámský gambit (2021)
Příjemný dokument k super seriálu.
Louskáček a čtyři říše (2018)
Barvy a vyprava jsou fajn, ale, upřímně, souhlasím s recenzí Františka Fuky: "Louskáček a čtyři říše je klasickým příkladem toho, jak může dopadnout velkorozpočtový film, do jehož vzniku kecá příliš mnoho lidí, kteří mají hodně peněz, kokainu a prostitutek a myslí si, že "vědí co divák chce". A je jich hodně a každý si myslí, že divák chce něco jiného." https://www.fffilm.name/2018/11/recenze-louskacek-ctyri-rise-nutcracker.html P.S. Mackenzie Foy je lepší ve filmu Black Beauty.