Recenze (508)
Legenda o "1900" (1998)
Ze začátku to vypadalo na pět, pak se trochu zhoršilo, ale stejně ten film považuju za silně nadprůměrný. škoda, že Vince trochu přehrává to potlačování citů a Roth je místy přecejen ńevýrazný. Co se mi ale líbilo, byly dialogy, nikdy nesklouzly za hranici kýče.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Rádoby vtipný americký seriál. Pro jeho povrchnost ho nemám rád.
Zachraňte Willyho 3 (1997)
blbina, ale dívat se na to ještě dá. Zas tak nízké hodnocení si tenhle film nezaslouží.
Pozdrav z bodu nula (1998)
Dost průměrný film, pár hezkých záběrů, ale ne příliš zajímavé postavy, slabý děj a hlavně mě ten film dost minul. Ne víc nedám, prostě jsem se nudil
Odpadlík (1992) (seriál)
Když jsem byl menší, tak jsem tenhle seriál miloval. Má jakousi atmosféru a hezkou Kathleen Kinmont.
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Líbí se mi víc než jednička, má lepší děj i vtípků je tu víc.
Tábor tygrů (2000)
Je to spíš na tři a půl. Farrell je určitě dobrý, ale jeho charakter se mi nějak nezdá, je to příliš dobrý hoch. Pochybuju, že by nějaký voják chtěl dostat z armády hodně jiných vojáků a sebe ne. Taky postava psychopata Wilsona se mi zdá nepravděpodobná. Co se mi ale líbilo, byla kamera. Asi je něco na tom, že Joelu Schumacherovi by neměli dávat velký rozpočet.
Copak je to za vojáka... (1987)
Překvapivě docela vtipná komedie o vojácích, což za komunistů není zrovna typické. Zaujme hlavně Karel Roden, jeho psychický souboj s Vítězslavem Jandákem o sušenky si budu dlouho pamatovat :-).
Poznamenaní (1948)
Omlouvám se, protože jsem film neviděl celý, takže bych ho neměl hodnotit, ale i tak jsem malému Karlovi držel pěsti a na konci jsem skoro brečel. Na to, že se tohle točilo po válce, kdy lidé asi neměli moc náladu na filmy, je to skvělý počin. Škoda je, že ostatní postavy mě zas tak nezaujaly.
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Tohle vážně nedává smysl.