Recenze (371)
Jen počkej...! (1969) (seriál)
Pamätám si titulok v novinách po tom,ako oznámil režisér, že natočil poslednú časť:"Nu pogodi,Kotěnočkin!!!"A divné je i to, že pri "Sole mio" nevidím gondoliera,ale zájčika a podobne...Zásah do života s trvalými následkami.
Yes Man (2008)
Nie len Jim, ale i ostatní sa pričinili o to, že ide o film, ktorý zlepší náladu. Má hlavu a pätu / a hlavne ksicht, to je treba zdôrazniť/ a pár výborných vtipných scén.Čo mi tam predsa len trošku vadilo, bola veľká predvídavosť všetkého podstatného,čo sa stane.Srandy som si ale užila dosť-telefonát, sen, lepiaca páska,jazda na ducati a výsluch.A toto som fakt nečakala:"Znali sme i jiného Karla,taky vykutálenýho...Jmenoval se Marx."
Detektiv Marlowe (1983) (seriál)
Seriál z dôb, keď sme nemali 30 tv kanálov, ba ani tri,a možno i preto sa tak tešili na každú časť s Philom.Celá rodinka natešene hltala klasické detektívne príbehy a ich charizmatického hrdinu.Muselo to byť výborné,pretože hoci je to dávno, pamätám si tie jeho monológy a aj to,že dabing bol super.Pan Schánilec,jestli se nepletu.
G. I. Joe (2009)
Chlapci,chlapci,ja chápem,že vy za to vlastne nemôžete,že sa vám páčia pc hry, výbuchy a kočky v tesných oblečkoch.A je jasné, že ja to nemusím pozerať.Väčšinou to robím kvôli humoru a sympatickým hrdinom, prípadne nádherne nesympatickým nehrdinom.A príbehu, ktorý nenudí.Krásu nanotechnológie som neobjavila, vlastne nič zaujímavé som tu nenašla. Očakávania neboli vysoké,ale pár dobrých efektov a hlášok je k spokojnosti málo.
Iron Man 2 (2010)
Herci a špeciálne efekty by si určite zaslúžili viac bodov,ale zbrane, supermansko-magalomanské maniere, ba ani Scarlett pre mňa nie sú sexy.Jednoducho to nebol druh "zábavy",aký som si predstavovala.
Zajatci mlhy (2005)
Aj keď mne je to jasné už dávno,ako je to s "dobrými" a "zlými", som šťastná,že sa točia filmy, ktoré to potvrdzujú.A tento je takmer bezchybný.Obrazovo,emocionálne,myšlienkovo.A veľmi vierohodný, bohužiaľ i ten koniec.
Poslední plavky (2008)
Zbytočné,nepodarené,bez pointy.Mrzí ma hlavne to,že" umelci" namiesto toho,aby urobili srandu pre nás, si urobili srandu z nás.Až takto nás podceňovať, to je hanba.
Don Juan DeMarco (1994)
Neočaril ma Don Juan, ale ten zúfalý chalan, ktorý ním chcel byť.A tiež jemný humor a poetika filmu.Priniesol dobrú náladu, na jeho konci som si spievala s Bryanom Adamsom jednu z mojich najobľúbenejších piesní a netancovala som len preto, lebo to neviem.Trošku bláznovstva, romantiky a fantázie v dnešnom svete rozhodne neuškodí.A veľa lásky.
Tenkrát v Mexiku (2003)
Keďže vybočujem z priemeru, nedá mi nevysvetliť tento fakt.Predovšetkým šlo všetkým o zábavu a zvládli ten vzácny jav robiť si srandu samy zo seba.To je oveľa ťažšie ako parodovať cudzie filmy.Taktiež milujem túto hudbu, nie len v podaní "najväčšieho mexičana" a nie len venovanú "najkrajšej žene pod slnkom".Čiže romantika - i keď nie výrazná - ale bola.Sranda a akcia tiež, ba dokonca väčšinou súčasne.Bitky v rytme gitary výborné, naháňačky obstojné, naviac mám tiež rada krásny výhľad na západ slnka z piateho poschodia.Dej sa mi nezdal zložitý ani trošku, postavy ma bavili všetky a orientovala som sa v nich vpohode.Okrem hlavných hrdinov nechýbala dobrá krysa, ženská záporáčka,ten, čo musí pre svoju nečistú dušu cvičiť na klavír ako šialenec, agent - klaďas,prezident atď...Aj mňa najviac bavil agent s neuveriteľným zmyslom pre fair-play a hlášky typu - "Už ťa nikdy nechcem vidieť", čo samozrejme nechctiac dodržal.Vždy si "pošmáknem" aj na hre so symbolmi - záber na masky bez očí pred spomínanou scénou,alebo situovanie deja do času pred dušičkami, kedy zároveň vzniká nový život /zmena identity jednej z hlavných postáv/.Je toho málo na plný počet?A to som ani nespomenula vynikajúci český dabing.
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Dve hlavné pripomienky-to všetko sme už videli.A deti jednoducho nemôžu rozumieť ani všetkým gagom,ani nevideli parodované filmy.Takže môj výsledný pocit-trochu nudná akčná paródia pre malých i veľkých chlapcov.