Recenze (360)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Piráti z Karibiku na souši a bez Deppa, což není vítka.
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
Výborné full contact souboje. Příběh je slabší, pár zvratů které udrží diváka v napětí se najde. Adkins je bůh a děkuju Florentinemu, že nám tohle dopřál.
Pomsta živých smolařů (2004)
Německá jednohubka po které nebolí žaludek, co dodat více.
Moon (2009)
Sci-fi které mělo hlavu a patu. spokojenost
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Dva do teď víceméně neznámý borci v ultimátních soubojích ze zasněženého Ruska. Výborné
Expendables: Postradatelní (2010)
Začátek mě moc nenadchl, ale po obhlídce ostrova to dostalo grády. Nakonec velmi pěkná vzpomínková záležitost pro milovníky akčních filmů.
Repo Men (2010)
Začátek velmi svižný. prostředek trochu drhne, ale luxusní finále. Velmi černá budoucnost. Konec mě fakt dostal.
Frozen (2010)
Fakt sem si připadal jako kdybych na té lanovce seděl taky. Hodně napínavé, dobří herci a mělo to nápad.
Grotesque (2009)
Bylo to nechutné, zvrácené, ale přesto zajímavé. Konec se povedl. Celkově mě to bavilo.
Gag (2006)
Snad jedna hvězda za to, že sem to dokoukal dokonce.