Recenze (1 198)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Neskutečný film nemající podobu, Carrey předvádí, co doopravdy umí jako herec. Hluboká myšlenka, která nutí k zamyšlení, zda by do toho v určitých situací člověk šel...
Carlos (2010) (TV film)
O Carlosovi jsem četl knížku, abych se trochu dopídil, jak to bylo. Nenávidím ty americké filmy, které si vypůjčují jeho jméno a točí absolutně nesmyslné děje. Film začíná tím, že upozorní na fikci, kterou museli spáchat při natáčení pro nedostatek důkazů, ale z toho co je mně (široké veřejnosti) známo je to nejpůsobivější a nejvěrohodněji natočený snímek, jaký jsem kdy viděl. Navíc na dokument jsou tu opravdu kvalitní herecké výkony. Nemůžu si to vynachválit. V této kategorii absolutní špice!. 99%
Keith (2008)
Film mi koncem trochu připomněl pocity, které jsem měl u Leaving las Vegas, řekl bych, že jsem tak pořád čekal slaďáček, takže jsem byl vcelku překvapen (ne)mile. Drama o lásce z prostředí střední školy s příchutí jemné komedie - drama, a to pořádně tučné.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Krásné zpracování propojenosti pohledu z klučičího a holčičího světa, přičemž není zde nudná dvojitá stejná příběhová linie, ale umně s humorem pojaté běžné trápení lidského života v období prvních lásek. Like. 85%
Zelená zóna (2010)
Kvalitní příběh zakládající se na kontroverzních skutečnostech o absenci zbraní hromadného ničení, takové filmy je potřeba točit, nicméně stupeň profesionality nazývám, jak je již uvedeno v obsahu, čtvrtý Jason Bourne se žvýkačkou v puse a se srdcem na správném místě.
Bournův mýtus (2004)
Pokračování veleúspěšného díla, kultovní snímek na poli akčních filmů. Všechno na pět hvězdiček. James Bond je pohádka poskládaná z puzzlí chyb a zjednodušení. Zde je vidět, že režisér si dal záležet na každém detailu.
Agent bez minulosti (2002)
Dlouho se neobjevil na scéně film, kde by došlo k plynulé souhře hned několika prvků kvality akčních filmů, výborná choreografie, precizní zpracování fungování bezpečnostních složek, propracovanost detailů, navíc příběh a režie jsou brilantní. Mezi akčními filmy rozhodně špička. 95%
Bourneovo ultimátum (2007)
Završení výborné trilogie, minimálně stejný ne-li lepší kvalita jak u předchozích dvou snímků. Dlouho jsem nebyl nadšený z takovéhoto typu filmu. Rozplývám se nad režií a Damonem. Jason Bourne je u mě legenda. 95%
Cesta čaje a koní (2008) (TV film)
Tématika čaje a oblasti Tibetu je mi velice blízká, takže objektivní hodnocení je takové, že se jedná o dobře zpracovaný dokument o čaji, subjektivní hledisko: sbalit si nezbytné a odjet do Himálají.
Opravdová kuráž (2010)
To bude asi nejvíc čtyřhvězdičkový film; bratři Ceonovi mě trochu zklamali, vzhledem k předchozí tvorbě jsem očekával něco víc. Přímý film, bez podrazů a vedlejších zápletek, každý má svou roli, kterou odehraje na výbornou, obzvlášť se povedla postava Roostera Cogburna. Ale přese všechno se jedná jen o další moderní western.