Recenze (446)
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
Krásně se s ním v sobotu ráno vstává.
Insomnie (2002)
Je to zvláštní film. Aljaška je nádherné prostředí. Al Pacino je úžasný herec. Ale Robin Williams v roli největšího záporňáka mi tam prostě moc nesedí.
Jedna ruka netleská (2003)
Ta nejčernější ze všech černých komedií. Skvělý natvrdlý Macháček a ještě lepší přísný Trojan. "Pane, neměl byste si do té jehly dát nit?"
Requiem za sen (2000)
Abych pravdu řekla, celkem mě to zklamalo. Posledních deset minut je neskutečných, ale při stominutovém filmu je to trošku málo.
Pelíšky (1999)
Pro mě nejlepší český film. Hlášky z něj zlidověly natolik, že se staly součástí mé běžné mluvy.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Říkala jsem si, že tenhle díl nemůže dvojku nikdy překonat. Ještě celou hodinu jsem si to myslela. Ale jakmile se chytili za ruce, tak mi vytryskly slzy a já se do nich zamilovala. Takhle jsem snad u žádného animáku nebrečela.
VALL-I (2008)
Mám ráda chytré Pixarovky, ale tohle mě vážně moc nedostalo. Nepřišlo mi to ani nijak chytré, ani nijak vtipné. Průměrný animák.
Lhář, lhář (1997)
Jim Carrey to prostě umí. Ať je příběh sebehloupější, on ho vytáhne na skvělou zábavu.
Mlha (2007)
Až na vygradovaný závěr je to nuda, nuda, nuda.
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Po ne moc povedené dvojce nastupuje třetí díl, trošku jiný než ty předešné a se všemi postavami opět ve své nejlepší superhláškovací formě.