Recenze (410)
DNA - Stvoření netvora (1997)
Marku, máš ty tohle zapotřebí?
V erbu lvice (1994)
Zbytečně podceňovaný film... Mělo to příběh, mělo to atmosféru a trochu vláčilovský šmrnc... Kdyby se jen takových věcí točilo více...
Lekce Faust (1994)
Pakliže něco z české porevoluční kinematografie opravdu vyčuhuje jako mocný útes nad mořem upachtěných banalit, je to mimo jiné i tenhle film.
Vše o mé matce (1999)
Po všech těch chvalozpěvech jsem čekala víc. Je mi hloupé dát jen tři hvězdičky, jelikož tuším, jak moc subjektivní to hodnocení je, ale dám je. Tenhle film mi zkrátka nesednul, ani mne hloub nezasáhnul. Pár opravdu pěkných scén, nicméně výsledný dojem ošklivě neutrální.
Stín imperátora (1996)
Qin Song jako lekci z dějepisu samozřejmě nebrat, ale jinak se na něj vyplatí hledět s myslí a očima otevřenýma. Ying Zhenga se celkem úspěšně povedlo vymalovat do značné míry coby oběť a vězně vlastního majestátu - nicméně bez přemíry idealizace - a rozhodně je to jedna z těch výrazně zajímavějších filmových inkarnací Qin Shihuanga... Qin Song rozehrává na pozadí monumentálních dějinných otřesů téměř komorní, ale velmi silné drama - a určitě stojí za vidění a zapamatování.
Země (1996)
Takové lehounce mrazivé pohlazení po duši.
Důkaz (1991)
Film velmi nenápadný, ale zároveň velmi milý...
Robin Hood (1984) (seriál)
Moje bezkonkurenčně nejoblíbenější filmové či televizní zpracování legendy o Robinu Hoodovi. A s léty zraje jak víno. I při omezených možnostech, co se speciálních efektů týče, je v téhle fantasy o dost víc atmosféry, než v jakémkoli seriálu daného žánru, který filmaři vyplivnou dnes.
Lexx - Série 1 (1997) (série)
V prvním plánu nekomplikovaně přímočaré, v druhém plánu dost chytré, zavile nekorektní a poťouchle postmoderní. A především velmi, velmi zábavné.
Fantom Paříže (2001)
Díky za každou takovou milou, sympaticky nadsazenou a rozmáchlou vyšinutost.