Recenze (2 318)
Masakr na střední škole (2003)
Nevím proč mě to tolik nebavilo, když mám Dolphíka v oblibě. Na mě už byli všichni přehnaně slepí, co se týče mušky a střelby. Záporáci za nic nestáli a akce slabá. Chybí zde i nějaká fakt dobrá hláška. Za mě 35% :(
Hluboko v lesích (2000)
Hodně špatný horor, nudná vyvražďovačka a divný film, kde je i na prd obsazení. Vše špatně. 0% :(
Krvavá hostina (2005)
Průměrná řezničina, se zajímavýma vraždícíma potvorama a pěkným ženským obsazením. Krvavé je to hodně. Co se týče příběhu, tak už mnohokrát viděná, ničím nepřekvapující slátanina, která pobaví občasnými hláškami. Za mě 64% :)
Nepřítel státu (1998)
I na dnešní dobu hodně napínavá zápletka, která ukazuje možnosti sledování lidí v dané době. Dnes je to již na jiné úrovni, ale myšlenka filmu přetrvává. Herecky je to hodně dobře zvládnuté. Film má pomalejší tempo s občasnou akcí, která je pěkně natočená. Za mě 80% :)
Znamení (2002)
Nevím, ale dnes už mi to nepřijde tak napínavé a skvělé jako kdysi. Herecky parádně zahrané, jen bych ufouny víc skryl a třeba je vůbec neukázal. Hudba zvýrazňuje atmosféru. Za mě 60% :)
Tomb Raider (2018)
Na Tomba jsem se hodně těšil a tak jsem na něj vyrazil do Imaxu ve 3D. Jsem fanouškem, jak herní předlohy, tak i komiksových příběhů (knižní u nás hužel nevyšla). Film je volně inspirován video herním restartem, který mám rád a tak jsem se trošku bál, že se to nemusí podařit. Naštěstí zklamání nepřišlo a já se skvěle bavil. Ve filmu se mi líbí, že vynechali rádoby vtipné kraviny, film trochu zvážněli a příběhově oproti předloze značně překopali. Film mě chytl a i když zde zas není kdoví jaká brutální akce, tak mi vše vyhovovalo a přišlo mi to vyvážené. Efekty jsou parádní a je radost se na film koukat. Hlavní herecká role vybraná správně a Alicia se mi jako Lara líbí. Záporák dobrý slizoun a ostatní role v poho. Soundtrack se filmu hodí a pěkně dolaďuje atmosféru. 3D bych řekl, že zbytečné. Za mě 100% :)
Ošklivé káčátko a já (2006)
Z traileru to vypadá o hodně vtipněji, než to ve skutečnosti je. Navíc Dejdarův dabing nasazuje této celkem nudě korunu. Některé vtípky ujdou. 30% :(
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Pěkné drama, které připoutá smutným příběhem a překvapí koncem. Za mě 80% :)
Bojiště Země: Sága roku 3000 (2000)
Hodně slabé sci-fi, ale zas taková sračka to není. Jasný, efekty nikoho neuhranou, příběh je pomalý a akce tu zas tolik není, ale jsou o dost horší filmy. 30% :)
Tele Tele (2000) (pořad)
Dříve, když to bylo premiérový, tak mi to přišlo i vtipný, ale dnes, když to zahlédnu, tak je to celkem trapárna. Ale určitě lepší než ta sračka Partička. 10% z nostalgie.