Recenze (1 857)
Velcí bratři (2008)
Paul Rudd tohle nemá zapotřebí. LARP, zpívánky a střih Erica Kissacka. Takovou stylovost je nutno ocenit druhou, protekční hvězdou...
Případ pro exorcistu (2015) (seriál)
Když už musela vzniknout tato nudná série, proč tvůrci žonglují s fakty, jež jsou celkem snadno zjistitelná? 1) Pokud římsko-katolický kněz nedodrží celibát, měl by požádat o laicizaci a dispens od celibátu, z církve odcházet netřeba. 2) Římsko-katolická církev, žel, exorcismy provádí.----------------- Deset obdobně blábolivých dílu jest (imho) dávka takořka neslučitelná se životem. Prchám.
The Banshee Chapter (2013)
Lovecraft. Leary, Kesey, Hunter S. Thompson (Levine!!!). MKUltra. Blízká (ne)setkání. Téměř hmatatelný děs laboratorního subjektu (3,5* bezmocné jiskřičky vprostřed zmaru a chaosu děravé reality... vědomí).
Macula (2004)
Zajímavá úzkostná performance. Zlehka ve stopách Eliase Merhige, nicméně přece jen poněkud povrchní (2,5*). Autorka je zajisté inteligentní a citlivá, ale k reflexi skutečné hrůzy z hlubin a propastí existence jí takříkajíc chybí odvaha skočit...
Líbánky (2013)
Zbytečně doslovné, šroubované, a tudíž v posledku a důsledku banální (1,5*).
Oltre il guado (2013)
Balada o strachu a chvění. Až do ranního kuropění...
Smrtelné lži (2012)
Jarecki chtěl "natočit film kladivem". Jenže na to by musel mít vytříbené instinkty a vkus. Takhle vznikla jen upjatá moralitka, kterou při životě drží slušné řemeslo.
Interview s upírem (1994)
Zraje jako víno. Těžké a chvilkami omamné (3,5*).
Příběh '88 (1989)
Nedotažené. Špatná režie, kamera, scénář atd. V duchu přestavby.
Láska nebeská (2003)
Esence nevkusu. Never more.