Recenze (1 857)
Pro větší slávu (2012)
Jakýkoliv fanatismus je špatný... ano, ano. Ale když vidím po všech stránkách ubožácký (ubožácký nerovná se ubohý) film na úrovni totálně zaslepeného propagandistického žvástu, chci popadnout lopatičku & hrabičky a vytáhnout do spravedlivého boje za odplatu.------------- Nyní vážně: Jednu hvězdu ponechávám z úcty k mrtvým.--------- Tenhle paskvil (imho) neměl vzniknout.
Arrow (2012) (seriál)
Čím je Arrow kontroverzní? A o čem vlastně je? ;-)
Ta naše písnička česká II (1990)
Trefné, leč šité velice velmi horkou dratví. Škoda.
Prázdniny (2006)
Je to milé, je to hezké, a především americky uslintané (hollywoodské schody do nebe... svatá prostoto!!!). Přesto však dávám 1,5 hvězdy pro Eliho Wallacha. Ať se práší za kočárem...
Melodie podzemí (1963)
Orchestr je skvěle obsazen, leč souhra, a tudíž i celkové vyznění výrazně pokulhávají.
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Skutečný Leonardo da Vinci je pro Hollywood příliš suchopárný? ----- A jakou mají tyhle "free cool in" vystřihovánky souvislost s poctivým filmařským řemeslem?
Sestry (1972)
Doháním resty. A je to příjemné...
Muž z oceli (2013)
Nejásám... I ty pseudo-religiosní odkazy mi přišly otravné. Film pro mladé americké vlastence neznalé mytologie, kteří jsou zdatní v pití politického čaje a velkohubých řečech (imho). A nebo ne?
Most (2011) (seriál)
Malinko předvídatelné a klišovité. Každopádně se však jedná o dobrou práci, a tudíž kvalitní zábavu (jedna hvězdička je pro Kima Bodniu).----------- Edit: 2. řada jest natolik absurdní a zbytečně konfusní, že se stává pouhým produktem pro fanoušky teamu Martin, případně teamu Saga. Jinak řečeno: Hvězda nevyhnutelně letí dolů. P. S. Bodniově neúčasti v plánované 3. řadě se vůbec nedivím...
Bundy: Dítě Ameriky (2008)
Plytké a rozplizlé.