Recenze (1 857)
Když zvířata sní (2014)
Tolik ledového postpubertálního smutku... Vyvolávajícího vzpomínky na Krevní skupinu nula negativní. Hey wolf moon come cast your spell on me... (2,5 hvězdy ve tvaru vlčího máku).
Vinyan (2008)
Utrpení, zlost, bezmoc a xenofobie. Mezi absolutnem a absolutním nonsensem. Jistě, že je to působivé... Tentokrát se zdržuji hodnocení a prchám do džungle velkoměsta.
Salamandr (2012) (seriál)
Nabubřelý, prázdný žvást. Co platno, že je to hezky natočeno?
Volání (2014)
Kanaďané si takhle kousavou, pitvornou karikaturu nezaslouží ;-).
Sama nocí tmou (2014)
Nouveau western? Postmodern... A Girl Walks Home Alone at Night je prostoupeno zběsilým meta-humorem, občas jen těžko skousnutelným. Anebo ne?
Domácí vězení (2014)
Zbytečně rozpolceno v takřka neobyvatelném pomyslném prostoru mezi buranskou komedií a celkem vtipnou jednohubkou.
Pod kůží (2013)
Žena, která lovila na Zemi [3,5 velmi osamělé hvězdy za dravčí kapitolku písní kosmických (tentokrát magických a surrealistických)].
O Barão (2011)
Dokonalost. Tedy až na sebe-shazující závěrečnou píseň (já vím, legrace musí být...). Takže, co? Vamos! Přízračné, absurdní, úžasné a úžas vzbuzující (4,5*).
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Tak trochu krvák. Tak trochu doják. Aneb cocktail namíchaný nesoudným barmanem. Never more.
Retornados (2013)
Celkem svěží dílko. Žel, v posledku je bez milosti sráží naprostý konec filmu (přizdoben šklebivým pseudo-herectvím a scénáristickým lapsem). A tak nevyhnutelně klesá do zahnívajících vod béčkového balastu. Stačilo vystřihnout poslední minutu...