Recenze (8 460)
Zvuky temna (1977)
No pád ze skály byl průhledný ale slušný, jinak mě tahle žena a jeji vize nezaujali.
Piranhaconda (2012) (TV film)
Bože už první minuty a já malem zvracel, tohle je sračka. Ale co jsem čekal že, nedám si říct a nedám.
Synchronic (2019)
To je teda droga, hodně slušný film, skvělý příběh, rychlý konec ale super, na pár drobnosti povedené.
Smiley (2012)
Jediné co bylo cool byla maska, jinak tyhle herečky jakože suli myslí jak jsou sexi, hrají tak katastrofálně až to bolí, příběh celkem slušný a momenty zajímavé ale film to nezachrání.
Temná legenda 3 (2005)
Asi nejlepší, pavouci byly nejvíc slušní, a příběh trochu, toť vše.
Temná legenda 2 (2000)
O dost slabší jako jednička, natáčení se ve směs povede jakože v masakr, opět po slabší jedničce nic extra.
Temná legenda (1998)
Slušný vrah a celkem to zajímavě působí, ale nic extra se neda čekat.
Spree (2020)
Jako vážně? Hnus a nesmysl, kdo vymyslel takovou blbost, same keci a keci a žádné pořádně krvavé scény se nekonají. Chlape běž se léčit, tohle je katastrofa.
Trollové: Světové turné (2020)
No hudba se celkem dala, ale jinak to bylo pro mě moc přeplácané barvami, někdy až uřvané, do trojky už bych asi nechodil s točením.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Nervy drásající podívaná, herci byly skvělý, pohledy a scény přežívání skvěle. Stačí málo k velmi dobrému filmu, a i když jsem celkem postrádal konečnou scénu kde budou 300 metrové vlny tak to přežiju, silné rodinné momenty mi to vynahradily. Úžasný příběh který mě držel u obrazovky a ve směs jsem dýchal za ně. Tohle prostě nechce nikdo nikdy zažít ale ono to stejně přijde, jak se říká bůh s nami.