Recenze (363)
Jak ukrást Venuši (1966)
Film od kterého jsem čekal mnohem více, ale loupež ta byla fajn.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Tak první půlka filmu byla snad ta nejvíc zbytečnější první půlka filmu jakou jsem kdy viděl. Bohužel druhá půlka už to nezachránila. Celý film je dost solidní popcorn.
John Wick (2014)
No jedno velké klišé za druhým. Děj mi přišel jednoduchý jak dětská skluzavka, prostě nic co by mě překvapilo nebo zasáhlo. Každopádně jsem zvědavý na druhý díl.
Magnolia (1999)
Bóooooooooože tak tento film bylo to nejkrásnější co jsem za dlouhou dobu viděl. A děkuji ti Filmový bože za to, že jsi pomohl takovou nádheru stvořit.
Vlk z Wall Street (2013)
Tak to je skvělá jízda. Sice nechutné, nemorální, ale doslova strhující. Bavilo jaksepatří.
Ostře sledované vlaky (1966)
Taková klasická československá deprese. Proč a z jakého důvodu to točili, opravdu nevím, ale je to nemastné, neslané, jak nějaká nedodělaná mdlá polévka. Tento film, že dostal nějaké ocenění, to je nad mé chápaní.
The F Word (2013)
Kvalita která si na nic nehraje, opravdu skvělé, vtipné. Rozhodně doporučuji pro lehké uvolnění v těžkých časech.
Orel Eddie (2016)
Orel Eddie to je takový šíleně krásný film nad kterým se nezle nepousmát a nepoplakat si. Krásný příběh ve skvělém podání Tarona Egertona :) Tento film je investice do volnočasové aktivity. A je to také film na který se podívám kdykoliv znovu.
Captain America: Občanská válka (2016)
Další popcornově rozházené drobné dolary pro co? Vlastně pro velké nic.
Země bez zákona (2012)
Film u kterého jsme s Klistynkou docela promarnili čas, není tam nic, co by stálo za zhlédnutí. Bez motivu, bez charakteru, bez života. Naprosto souhlasím s názorem DavidWebb http://www.csfd.cz/film/271458-zeme-bez-zakona/komentare/?comment=9396188