Recenze (1 012)
Signál z neznáma (2014)
Nemám tušení proč je teď moderní natáčet parádní filmy, se strašným a nesmyslným koncem.. The Signal je hodně zajímavý snímek, jeho pointa je docela dlouho utajena, a to já mám ráda, ale to rozuzlení nebylo zrovna takové, jaké jsem si představovala. Na druhou stranu, mohlo to dopadnout mnohem hůř, a to tak bezvládně jako u Honeymoon..
Wolf Creek 2 (2013)
Hodně jsem zvažovala jestli dát 2, či tři hvězdy. Ze začátku klasika, potom přišlo něco mezi parodií a hororem, a pak se zase vrátila klasika. Smíšené pocity velmi, ale zase J. Jarratt tu svou roli zahrát báječně=)
Spravedlivý (2011) (TV film)
Na téma "Robin Hood", bylo natočeno nespočetně snímků, ať už z historických dob, či dob přítomných. Člověk může porovnávat. Tenhle francouzský film, měl něco do sebe, ikdyž složky, které se vyznačovaly tím, že brát bohatým je dobré, a dávat chudým je ještě lepší, nejsou zrovna žádnou novinkou. Přesto ten závěr, dodal celému filmu smysl, a jsem ráda, že tenhle film, natočený na motiv skutečného příběhu si na nic nehrál. Jednoduše se vykurýroval svou skromností. A zaslouží si své nadprůměrné hodnocení.
Bílé maso (2008)
Je to brutální a surrealistický film, který nezná slitování. Herecké výkony jsou nevyslovitelné, kamera je vtíravá, a nebezpečná. H.-jin Na, nás pochytal jako včely na med. Někdy si přejete, ať nevíte, tady si nepřejete nic jiného, než to, ať víte, ať je vaše dedukce správná, a ať milost, které se tady nedostává, si své místo v závěru najde. Takových snímků, jako je Chugyeogja je málo. Otázka je, jestli je to dobře, nebo špatně. 7/10
Správná pětka (1994) (seriál)
Party of Five byl seriál, který jsem měla ráda jako teenager, takže z nostalgie nemůžu hodnotit méně =)
Jump street 21 (2012)
Protože jsem milovala 21 Jump Street s J. Deppem, nemohla jsem si ujít tuhle předělávku na tenhle motiv. Možná trošku zklamání, ale zase na druhou stranu je tahle bláznivá komedie docela příjemným zpestřením. J. Hill a CH. Tatum si perfektně sedli a neubráním se pocitu, že hlášky v tomto snímku, byly pro mě vcelku zamlouvající. =) 6/10
22 Jump Street (2014)
22 Jump Street pro mě představuje téměř stejné hodnocení, jako 21 Jump Street. Ani bych v nich neviděla rozdíl. Bavil mě stejně tak jako předtím, a ani mi nevadí, že jde téměř o totožný film. Zasmála jsem se a nudila jsem se. Klasický střed, který mě nepřekvapil a ani nepohoršil. 5/10.
White Bird in a Blizzard (2014)
Rozhodně jsem dala tři hvězdy za zajímavost námětu a za zpracování téměř typického thrilleru, který byl v tomto podání velmi subjektivní podívanou. Ne, že by nebylo úplně jasné, kdo a proč, ale rozhodně nebyl závěr předvídaný v tom správném slova smyslu. A společná role S.Woodley s E. Green byla parádní podívaná. Co mi lehce vadilo bylo, že ač má tenhle snímek pouhých 91 min, děj se místy táhl a paradoxně byl zároveň neadekvátně v určitých pasážích ustřihnut.
Blue Ruin (2013)
Tak Blue Ruin byl pro mě teda hodně slabý. Nevím, kdo komu se nakonec mstil, ale začátkem, který velmi rychle vygradoval, skončilo úplně všechno. To, co následovalo potom, byla spíš jakási slátanina, která spíš zobrazovala kreslenou pohádku "Jen počkej zajíci", jen tady nebylo jasné, kdo v jaké roli vlastně hraje. Nuda.
Kamkoliv půjdeš (2009)
Je to pravdivý příběh a to mi dává skutečnost, hodnotit vesměs pozitivně. Takových lidí, jako je Benjamin asi po světě moc nechodí, a velmi oceňuji jeho snahu pomoci té, kterou v podstatě miluje a zároveň ani nezná. Co se týče filmového zpracování, mám z něho smíšené pocity. Je pravda, že je tady ukázané všechno, co by mělo být pro tento příběh zásadní. Myšlenkové pochody..které vám změní život, jsou zobrazeny velmi pečlivě.Avšak samotné plynutí děje mi dává pocit lehké nudy. Výborně zde bylo řečeno v komentářích, že v příběhu chybí víc emocí, přece jenom vzdát se svého života pro druhého, něco znamená.=)