Recenze (864)
Báječná léta (1988) (seriál)
Skvělý seriál,ve kterém není ani trochu Melrose Place,či Beverly Hills.Klidně se na něj budu kdykoliv dívat znova a pak znova...
Gumídci (1985) (seriál)
Nápad s hopsinkovou šťávou je,vsadím vlastní boty,ukradený od Asterixe,ale co,zábava to byla maximální.
Šmoulové (1981) (seriál)
Šmouly žrali snad úplně všichni,včetně mě.
Rychlá rota (1989) (seriál)
Nemělo to chybu (hlavně Zip).
Pátý element (1997)
Nejlepší sci-fi 90.let,o tom není žádnejch pochyb.Kromě místy otravného a hysterického Chrise Tuckera nemám filmu absolutně co vytknout.Bez váhání za pět.
Asterix a Obelix (1999)
Velmi povedená a věrná adaptace populárního komixu.Skvělá výprava,skvělá atmosféra a užasně slizký Benigni.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Strašná hovadina s příšernou výpravou a slabými triky.Ale při některých momentech jsem se fakt popadal za břicho,to přiznávám.
Uprchlík (2000) (seriál)
Uprchlík Richard Kimbley jezdí od měta k městu a pomáhá lidem v nouzi,za zamínkou dopadení pravého vraha.Tohle si skvělý film s H.Fordem skutečně nezaslužil.Bezbřehá a stále se opakující nuda.
Šerifové (1998)
Není to špatné,ale nato že to bylo propagováno jako volné pokračování Uprchlíka....Kdepak,to vůbec nesnese srovnání.
Robin Hood: Král zbojníků (1991)
Zábavnější Robin Hood už snad natočit nešel.Skvělí herci (Alan Rickman jako Šerif z Notinghamu je dokonalost) a nádherná hudba.Celá legenda je zde sice velmi zjednodušena a timpádem serfírována jako masový produkt,ale hlavně že to má švih,o kterém si ostatní Robin Hoodové mohou nechat jen zdát.