Recenze (23 127)
Mravenec Z (1998)
Dá sa povedať, že je to skôr satira ako film pre deti. Vynikajúci animák, ktorý má grády.
Země policajtů (1997)
Zaujme snáď len hereckým obsadením. Stallone sa snaží, ale časy, keď ešte ako tak vedel hrať sú už dávno preč. Málo zaujímavý tuctový krimi.
Denní světlo (1996)
Svižný a spektakulárny katastrofický thriller, ktorý zaujme vynikajúcou akciou, pomerne originálnou dejovou kulisou a poriadnou dávkou napätia. Rozhodne dosť podceňovaný film.
Nájemní vrazi (1995)
Pre mňa dosť nudný pokus o akčný thriller aj napriek takej účasti akčných hviezd a režiséra ako sú Stallone, Banderas a Donner.
Soudce Dredd (1995)
Je naozaj preveľká škoda, že to dopadlo ako dopadlo. Spektakulárne triky a výprava, dobrá akcia, hviezdne obsadenie...a predsa to krachlo. Možno zlé načasovanie. Možno už Stallone prestával byť zaujímavý.
Specialista (1994)
Šikovný pyrotechnický film so superhviezdnou dvojicou a grandióznimi explóziami. Príbehovo trochu slabší, ale tento film rozhodne nepozerám kvôli deju.
Cliffhanger (1993)
Na dlho rokov dopredu posledný Stallonov hit. Bombastický vo všetkých smeroch ( veď na rozpočte sa rozhodne nešetrilo ), s jedným z najsrthujúcejších úvodov v histórii filmu. Zlatá klasika 90tych rokov.
Demolition Man (1993)
Priemerný futuristický akčňák s niekoľkými podarenými nápadmi, ale ináč nič prevratné.
Halloween: Zmrtvýchvstání (2002)
Neviem čo to malo znamenať, ale toto si Michael Myers nezaslúžil. Bezhodnotný grc, pri ktorom aj divná 6tka vyzerá ako OBČAN KANE. Trápny a nevýrazný herci ( polovička z nich ani nieje ), režijná invencia tu má dovolenku. A ešte ku tomu ta prečudesná hudba ( ešte že zaznie aspoň úvodný motív ). Bez chuti a zápachu.
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
Dávam slušných 5*. Pre mňa osobne najvydarenejšia Stalloneho komédia. Všetko tu sedí ako má. Humor, sem tam akcia. Proste vynikajúca zábava. Len škoda, že tak nedocenená.