Recenze (22 911)
Sindibád sedmi moří (1989)
Otrasné lacné béčko...na skvelej úrovni zábavy. Len to musí človeku sadnúť. Ináč smola.
Herkulova dobrodružství (1985)
O čosi slabšie pokračovanie HERCULESA, ale aj napriek tomu skvelá zábava.
Herkules (1983)
Film je to strašný, áno máte pravdu, ale ja ho zbožňujem. Moja nostalgická spomienka na detstvo má všetko čo má mať ( hrdinu, dobrodružstvo... ), len je to všetko na lacnej úrovni. A to mu práve dáva ten šmrnc.´´ Guilty pleasure ´´.
Noc husí kůže (1986)
Videl som to ešte v dávnych dobách, ale pamätám sa na to, ako keby to bolo včera. Pre mňa vtedy ultimatívny horor. Výborné zombie béčko s kvalitnými trikmy a hororovými scénami. A tie slimáčiky...no proste jedna radosť.
Kripozoidi (1987)
Pekné tri hviezdičky pre toto tuctové neoriginálne béčko. A to hlavne za stopáž a niekoľko nechtiac vtipných scén.
Ayla z kmene medvědů (1986)
Menej realistické a zábavné ako BOJ O OHEŇ, ale predsa ešte vysoko kvalitné dielko. Daryl Hannah v žiadnom inom filme nevyzerala lepšie.
Truman Show (1998)
Tak len kvôli Jimovi Carreymu ten film stojí za pozornosť. Čudujem sa toľkým maximálnym hodnoteniam a pobytom v Top 200.
Terminátor (1984)
Prevratný vstup Jamesa Camerona do prvej režisérskej ligy. Nie tak bombastické a akčné ako TERMINÁTOR 2 ( je tu rozdiel vo váhovej kategórii rozpočtu ), ale originálnejšie a temnejšie. Možno sa to bude zdať čudné, ale ja by som Arnoldovi odklepol Oscara. Fakt! Aj na zahranie umelej postavy robota treba talent a Arnold ho od prírody s určitosťou má. Arnold nikdy nebol charakterný herec, a táto úloha mu sadla ako nikomu pred tým. Ani De Niro s Al Pacinom dokopy by to nezahrali lepšie ( aj keď by to mohla byť celkom príjemná skúsenosť pre diváka ). Nezabudnuteľný film.
Vrchní, prchni! (1980)
Klasická česká odrhovačka s niekoľkými podarenými scénami. Svěrák rules.
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Príjemná ľudská dráma s hereckým supervýkonom Leonarda Di Capria. Ten filmu dodal 4. *.