Recenze (1 211)
Drak přichází (1973)
"Nesmrtelný" Bruce Lee a jeden z jeho nejpodařenějších kousků. Na rok 73 famózně natočené bojové scény a choreografie. Smekám, klaním se a říkám zcela otevřeně, Jet-Li kam se hrabeš?!
Hádej kdo? (2005)
Bernie Mac skvěle zahrál a celé to nebylo tak špatné. A.Kutcher "bez výrazu" se snažil a klasický happy end tomu nedodává výjimečnost.
Oko bere (2008)
Rainman nebo "jednadvacítka"?? Jasně , že Rainman. Ovšem i v tomto případě jde o zajímavě zpracovaný námět v podobě matematického genia, kterého zláká kouzlo hazardu. Dokonce mu i věřím, když ze začátku tvrdí, že vydělá na Harward a mizí..-) Výborný K. Spacey a i L.Fishburne dokázal, že ty záporáky dokáže. Ve Vegas jsem se rozhodně nenudil a to počítat zrovna moc neumim.-)) Použitá hudba Peter Bjorn and John mi dovoluje hodnotit 90ty procenty.
Dva a půl chlapa (2003) (seriál)
Geniální, vtipné a bez hlubší myšlenky. Přesně to, co očekávám od USA komediálního seriálu. Výborně zvolení herci a lovcovi Charliemu věřím každé slovo. Charlie, jsi můj idol!!.-)
Dr. House (2004) (seriál)
Bože .-), děkujeme ti, že jsi dokázal stvořit a dosadit do filmové branže postavu jako je H.Laurie. Po průměrném výkonu v Letu Fenixe bych v tento herecký koncert nikdy nedoufal. Vše doplněné o slušňáka Wilsona, podlézajícího Chase, věčně nespokojeného Formana, sexy Cameronovou a vynalézavou Cuddyovou je to vše jako cardio-stimulátor, kterému nidky nedojdou baterie!!
Děkujeme, že kouříte (2005)
Zapalte si (je to nutnost a stejně Vás to během filmu donutí samo) a nechte se unášet příběhem vtipného, inteligentního a vždy na vše připraveného lobisty Nicka, na kterého jsou všechny argumenty, guvernéři a dětičky krátcí!!!!
Batman se vrací (1992)
Oproti jedničce Batman se sice vrací, ale těžce kulhá a rozhodně nedosahuje kvalit předešlého dílu. M.Keaton už není frajer z jedničky, ale ukňouranec, který neváhá kvuli "lásce" sundat i batmanovu škrabošku a odhalit tak skutečnou indentitu. Bohužel ani hvězdně obsazení v podobě DeVita a Pfeiffer nedokáží vykouzlit v mém hodnocení více než 60%.
Dům na špatné adrese (2008)
Tak tohohle frajera bych za souseda mít nechtěl. Až do konce není jasné, co se z toho vyklube a to přidává tomuhle psycho-soused kousku na zajímavosti. S.L.Jackson skvělě zahrál a nebýt konce bez fantazie, kdy Sam zvedne motorolu, aniž by se podíval předem na display kdo volá, a tím se tak dětinsky prozradil, dal bych 5*.
Machři (2010)
Chcete se unudit k smrti podprůměrnými hereckými výkony, trapnými scénkami, příběhem bez příběhu? Pak doporučuji 102min hrůzy v podobě "komedie" Machři. A.Sandler, R.Schneider a ani přirozeně krásná Salma (za kterou dávám 1*) tuhle filmovou tragedii nemůžou zachránit.
Patologie (2008)
Je libo sado-maso? Je libo vylezlá střeva, házení játry, trhání páteře, lámání kostí a filtraci krve???V mém případě rozhodně ne, a však netradičnost příběhu podrthující až surově brutální záběry kamery včetně hlavního hrdiny "slušňáčka", který jako mávnutím proutku zmutuje do podrazáka a "ouchyla" me dostala. Byla-li by kvalitní a dobře zvolená hudba ,která by dokreslila zvrácenou atmosféru, volil bych pět hvězd a to bez výčitek!!