Recenze (1 872)
Mazel (2012)
92minutový pohádkový kraťas. Ale tak proč ne, no. Zív.
Neutečeš (2014)
(3,5*) Dopadlo to tak, jak jsem čekala, což asi nevadí (hlavně KDU-ČSL). Soundtrack i atmosféra ok, lulala jsem i po titulcích (pár měsíců v koupelně bez druhýho východu). Teda než mi došlo, že doma je to úplně stejný - poodejdeš si, vyvětráš, ale dřív nebo pozdějc se zase vrátí a neni to dobrý, vůbec to neni dobrý, Honzo.
Kosmo (2016) (seriál)
Tak už je jasný, jak se Baldachýnovi povedlo zhubnout - začal házet lopatou. Protože když už se objeví nějaký více či méně chytrý vtip, z jeho podání mi trapností zalézají varlata. Protože je to jakože moc POLOPATĚ. HAHAHAHHHHHHAAHH. Njn.
Dvojník (2013)
Obrázky!
Rozkoš v oblacích (2013)
Typická ukecaná, přehnaná, zamotaná a zase rozmotaná španělákovina. (3,5*)
Padesátka (2015)
(spíš 3*, ale víšco, hory)
Arzenál - 50 % (2016) (epizoda)
Pan režisér je ufňukaný patetik, který dělá, že mu ta fujslovíčka od ostatních jako ale vůbec neva, a pak se doma švihá rákoskou přes podvázané kulky, zatímco mu přes tvář přejíždí melancholické obrazy Markéty Lazarový a v telce běží Prostřeno. Takže takový typický uživatel ČSFD.
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
(hodnotím upatlaně americký pilot, sri no)
Hádej můj věk (2016) (pořad)
-proč-
Moucha 2 (1989)
Klišé, love vole, jasně, ale prostě vosumdesátky. Z efektami specjalnymi. (2,5*)