Recenze (258)
Super Mac (2010)
Tak tohle už mě připadá jako parodie na parodie. Ne snad že bych se občas nepobavil ale důležitým slovem zůstává to občas. Jestli jsem za některý můj komentář dopsal doporučuji tak tady myslím poprvé dopíšu nedoporučuji!
Vlak do pekel (2008)
Myslím že námět nebyl vůbec špatný ale nedostatek financí a vykrádání jiných podobných snímků vše srazilo do podprůměrných hlubin!
Spolek nemilosrdných (2009)
Ze začátku jsem to bral jako slabší horor kterému odpustím i nelogické a zmatené chování hlavních hrdinů, odpustím i pokulhávající scénář ale to co se postupem času s tímhle filmem stane se odpustit nedá!
Osudový dotek (2004)
Bohužel jsem se s tímto parádním kouskem potkal celkem pozdě, tak že vše co bych chtěl vyzdvihnout už udělal někdo za mě. Snad je je to parádní podívaná a jestli se ještě najde někdo kdo neviděl, tak jen a jen doporučuji!
Mr. Brooks (2007)
Kevin Costner tak jak ho neznáme, rozpolcená osobnost úspěšného ředitele velké firmy proti psychopatickému vrahovi. Je to napínavé, zábavné a vše se děje v celkem rychlé tempu, tak že nuda nehrozí. Skvělí herci!
Box (2009)
Mé hodnocení je o půl hvězdičky menší tak že dva a půl. Námět je povedený a začátek vskutku zaujme ale potom se to všechno nějak zamotá a zadrhne. Přiznám se že jsem se občas i nudil a pořád nechápu proč je to zařazeno i do kategorie horor !
G. I. Joe (2009)
Akce střídá akci a následuje další akce...... ale co dál? Hledat smysl nebo dokonce logiku je naprosto zbytečné ale proti gustu......
Čistá práce (2008)
Rychlí spád děje a dobře propracovaný scénář rychle odbourají nudu a to tak že zbude film plný akce , napětí a humoru! Jason Statham je čím dál lepší.
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Taková ta klasika filmů o únosech je hrozná škoda že do scénáře nebyl přidáno něco co bych nečekal, všechno už tady bylo a proto nic nepřekvapí.
Antikrist (2009)
Zvláštní atmosféra která je pořád přítomná a navozuje depresivní pocity u kterých budete neustále přemýšlet kdo je ten hodný a kdo ten zlý. Nebo snad jde o to kdo je víc šílený?