Recenze (1 493)
Wonder Woman (2017)
Po slibném začátku přišel stejně nekonzistentní guláš jako v případě BvS. Děj na ostrově amazonek vyvolával naději na vydařený origin film. Vše se ale pokazilo v okamžiku, kdy se hlavní hrdinové vydali pryč. Pak nastala divná splátanina, která mě nebavila. Nastalo tak další zklamání a o filmový svět DC komiksů už nechci moc slyšet. Neumí si připravit kvalitní scénář a zdá se, že hlavouni se stále nedokázali ze svých chyb poučit. Je to neuvěřitelný chaos. 40%
Kong: Ostrov lebek (2017)
Primitivní film, který snad použil pro natáčení nějakou prealpha verzi scénáře. Je to hloupé, nezábavné, nezajímavé a hrozně nudné. Všechny postavy vám budou ukradené. Jediné, co ze snímku stojí za zmínku, je bitka opičáka s vrtulníky. Zbytek je pouhá ztráta vašeho času.
Doktor Strange (2016)
Klasický Marvel origin se zajímavou barevnou paletou. Příběh ale jde po klasické šabloně a nemá vás jak překvapit.
John Wick 2 (2017)
Více přímočaré, méně slov, ale stále zábavné. 70%
Zpívej (2016)
Kromě závěrečného výstupu, toho film moc nenabídne a často dost nudí.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Výborní herci, skvělé odvyprávěný příběh a plno silných momentů. Seriál, ke kterému se budu vracet ještě mnohokrát. 90%
Imaginary Mary - Pilot (2017) (epizoda)
Špatné, nudné, nezábavné, únavné, ploché. Nestojí za vaši pozornost.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Vizuálně velmi zdařilé, ale příběhově ploché, zkratkovité, plytké a nevýrazné. Když se však zaměříte na tu zemitou akční složku, dokážete si snímek plně vychutnat.
Iron Fist (2017) (seriál)
Podobně "kvalitní" jako Luke Cage. V podstatě se za celou sezónu nestalo nic moc důležitého, dostali jsme ne moc dobré dialogy, zcela průměrnou akci a i těch 13 dílů se zdálo přespříliš. Takhle ne, DD zůstává na svém trůnu.
Útok na věžák (2011)
Vtipné, akční a se skvělými mladými herci. Ideální blbůstka na odreagování. 70%