Recenze (919)
Teorie velkého třesku - Kalkulace reprodukce (2018) (epizoda)
Seriál sleduji nárazově. A toto mělo být jako vtipné?! Eh. Nesnáším tu nutkavou potřebu lidí, přemlouvat ženy k reprodukci. Otázka zda mít či nemít děti je zcela svobodná volba. Leonard s Penny možná o tomto měli hodit řeč ještě před svatbou, to aby pán nehrál ublíženého, že bude poslední ze svého rodu. O kamarádkách Penny ani nemluvím. Vyvolávání pocitů viny? Fuj. Zvracej si hezky sama. My respektujeme, že jsi miminko chtěla. Ale neblej na kámošku takový kydy, že tě zklamala.
Tokyo Vice - Don't Ever F**king Miss (2024) (epizoda)
Bála jsem se, jak to bude s druhou sérií. Vím, že Ansel čelil nějakým obviněním a když nepočítám West Side Story, (které šlo do produkce ještě před veškerým tím zmatkem), Elgort zmizel ze scény....No a přece jsme se dočkali. Jop, ty dva roky jsou znát. Nevím jak pro ostatní diváky, ale já měla ve všem takový maglajs... Nicméně příběh vtáhl do děje a já si nadupanou první epizodu nesmírně užila.
Mafiánovi (2013)
Viděno někdy během karantény v roce 2021. Neoslovilo.
Komisař Rex - Děti na útěku (2000) (epizoda)
Docela příjemná epizoda. Dost předvídatelná, ale to k těmto béčkovkám asi patří. A taková malá zajímavost, Lisa Tatzber se objevila hned ve třech dílech Komisaře Rexe. Jeden z nich byl ještě za působení Richarda Mosera (kamarádka unesené 4×01), zde hraje spolužačku dívky na útěku a pak sezóna sedmá kde kriminalisty hrají Mark a Nikki.
Medvěd - Ryby (2023) (epizoda)
Jednoznačně nejlepší z celého seriálu. A dobře by to působilo i jako celovečerák. Ta atmosféra by se dala krájet. Šmarja...Jamie Lee Curtis geniální - ovšem to ale i zbytek hereckého osazenstva. Ať žije rodinná toxicita, falešný úsměvy a nervy na dranc u každého štědrovečerního posezení.
Muž jménem Otto (2022)
Abuelo Otto vás chytne za srdce. Tom Hanks je úžasný.
Nebezpečná rychlost (1994)
Adrenalin mi proudí v žilách ještě teď. Viděla jsem podruhé a stejně napínavé jako prvně. Plus Keanu je snad ten nejcharismatičtější člověk na planetě zemi. No, byla to jízda.
Princezna zakletá v čase 2 (2022)
Princezna zakletá v čase působí světově a konečně jako něco, co by nám za humny nedělalo ostudu. Jednoznačně jedna z nejlepších novodobých pohádek. Eliška Křenková je boží a kradla si to pro sebe. Jo, je tam zjevná inspirace Harry Potterem (obrana hradu jakoby vypadla z Relikvií smrti), Shrekem (novodobý středověk), taky trochu Zakleté Elly...Na můj vkus tam bylo i teda lehce přerunováno...ale co. Bavilo.
Nikdy neříkej nikdy (2023)
Poměrně předvídatelné, ta nezbytná vsuvka aby nechyběla nějaká ta emoce filmu spíš přihoršila. A fakt tam muselo být tolik zpomalených záběrů? Naštěstí to zachraňují sympatičtí herci v čele s Kostkovou a Maštalírem. Na naše poměry asi dobrý.
The Ron Clark Story (2006) (TV film)
Nemůžu jinak. Ukázka toho, že přístup dělá divy. Matthew Perry je v roli pana Clarka úžasný. Mít takové pedagogy, kteří věří svým žákům a vidí v nich ten potenciál, to je sen.