Recenze (920)
Chirurgové - Tři tisíce šest set sekund (2011) (epizoda)
Z Baileyové se stává ufňukánek. Pána, který synka nemohl vzít na zápas mi bylo líto. Meredith pojme podezření, že by Webberova žena mohla mít Alzheimera.
Chirurgové - Urgentní potřeba kofeinu (2011) (epizoda)
Callie a její posedlost kávou se stala pro tuhle epizodu příjemnou komediální vsuvkou. A pak tu máme taťku Greyových, který začne chodit se ženou ve věku své mladší dcery. Avery se zakouká do Lexie...
Chirurgové - Nepodváděj mě (2011) (epizoda)
Lexie dostává od Marka pořádný kopanec.
Chirurgové - Nepopsaná tabule (2011) (epizoda)
Callie v závěru nasadí pěknou bombu.
Lov (2020)
Nalákali mě na Emmu Roberts. Ta se tam jen tak mihla. Začátek navnadí, ale pak si dejte klidně dvacet. O nic nepřijdete..
Krvavě rudé nebe (2021)
Nuda. Radši Edwarda a Bellu, prosím.
Viník (2021)
Neviděla jsem originál, což je možná plus pro Jakea Gyllenhaala.
Černý telefon (2021)
Natočené je to skvěle. Záběry zvenčí připomínaly atmosferické Stranger Things a dobové horory z osmdesátých let. To doupě...to mi bylo silně nepříjemné. Vyvolávalo to opravdu nepříjemné pocity a úzkost. Ve finále to ale nebyl ani tak horor, jako mrazivá detektivka s prvky bububu - a ty se povedly. Chudák kluk. Nervy nadranc....Jo a děti hrály skvěle. Hlavně sourozenecké duo.
Osudová přitažlivost (1987)
Nuda. Snad ještě horší než onen slavný Základní instinkt. Osudová chyba byla pouštět si tento...thriller? Přitom námět ok.
Chirurgové - Přetlak lidského těla (2010) (epizoda)
Alex si to pěstí od Averyho zasloužil. To co udělal/řekl April bylo odporné. Cristina a Derek tlachajíc na střeše o dubové podlaze a koupelnových kachličkách - paráda.