Recenze (654)
Velká zkouška (1956)
Mimo jiné o tom jak Dalajláma dostane motocykl Jawa 250 :-)
Desáté království (2000) (seriál)
Part 1: **** Vcelku dost úchylný úvod s Vlkem jako velkým fetišistou. Trollové pobíhají po New Yorku jak Herkules a překvapivě se dobře orientují a dokonce umí číst anglicky. Part 2: **** Vlk prošel extenzivní terapií. Trollové jedou na drogách (Dwarf moss - "roll us a giant"). Spousta innuend (succulent breasts, tail touching, give it a stroke, etc.). "Best hedgehog in weeks" a John Larroquette zpívá jako W. Shatner. Part 3: *** Hodně zvrhlé pastevectví a píseň "We will, we will shear you". Part 4: **** Hazardní kvarteto, hrozná zpívající perla a špatně animované vosy. Objeví se nejošklivější Sněhurka vůbec a abyste lépe slyšeli tak si musíte zhasnout. Překvapivé masivní nasazení liliputů na místa trpaslíků. Part 5: ***/* Trollové stále ještě oslavují bratry Gibbovy. Dveřní hádanka odkoukaná z Labyrintu, ale s radikálnějším řešením. Testy pro Wendella a závěrečný proslov to trochu srazily.
Akce Bororo (1972)
Trochu utahaný film se spoustou nedostatků, ale u mne to projev Božidary Turzonové vytáhl na čtyři hvězdy. Jinak chvílemi člověk kroutil hlavou nad rychlo přesuny mezi Prahou a Tatrami, rozpravami o bezmajetkové společnosti či nasazováním paruk (např. proč Orioně nasadí paruku po příjmu do nemocnice?). A nechtěně vtipná byla automobilová honička v závratné rychlosti 120 km/h zakončená až "americkým" výbuchem. A zase další skopčácká role pro Otto Ševčíka.
Muž z Vysokého zámku - Sabra (2018) (epizoda)
Opravdu nevím proč by si Kempetai vedlo složky v angličtině.
Tanky v pekle bojů (2017) (seriál)
První díl, co se zabývá první válkou, je podle mne nejlepší. Naopak nejhorší a chvílemi dost zavádějící je díl druhý, ten o druhé světové válce - např. vývoj T-34 podávají tak jako kdyby si ho Koškin stloukl ve volném čase někde na dvorku na koleně. Zbylé dva díly nevybočují nijak z průměru podobných dokumentů.
Král psanec (2018)
Škoda těch zbytečných historických nepřesností. Opravdu je nutné ohýbat historii aby si dal budoucí Edward II. osobní souboj s Robertem Brucem v bitvě u Loudoun Hill? Která se navíc odehrávala cca 2 měsíce před smrtí jeho otce a ne až potom.
Občan Havel - Krize, Odcházení (2009)
Tady si očividně spousta lidí plete hodnocení osoby s hodnocením díla. Také se tu někteří vyjadřují, že jim tu schází info o roce ´89, to ale pláčou na špatném hrobě, když se tahle část zabývá druhou polovinou strávenou na hradě. A pro další co si stěžují, že se nejedná o investigativní žurnalistiku - vzhledem k tomu, že se jedná o časo-sběrný dokument tak se o investigativní žurnalistiku opravdu nejedná ;-)
Sabrinina děsivá dobrodružství - Kapitola druhá: Temný křest (2018) (epizoda)
Jedna hvězda navíc za píseň "Monster mash"!
Vánoční princ (2017)
Celou dobu jsem měl pocit, že se jedná o německý televizní film a to včetně typologie herců a doprovodné hudby, chvílema to bylo jako nějaký díl komisaře Rexe, akorát bez psa. Ale je tu jedna věc, kterou musím vypíchnout a to je, že Borgská královna tu hraje... královnu.
Futurama - Ve spárech byrokracie (2000) (epizoda)
Další příklad kdy je docela slušnej díl totálně zabitej českým dabingem.