Recenze (1 421)
Neviditelný (2020)
Tak je vidět, že se ve světě filmu stále dá něčím příjemným překvapit a může vzniknout ještě něco, co zde v takovým obalu dosud nebylo. A na to "něco" vřele doporučuju se podívat, páč určitě nebudu spoilerovat. Jinak Neviditelný určitě nenese jen krásu, ale i vadu na ní a to hned v hlavní hrdince příběhu. Vím, že každej je nějakej, ale v americkým thrilleru v roce 2020 se prostě sluší něco víc slušivýho... Navíc už jen pro to, že se o ní ve filmu jeví tak děsivej zájem. 75%
Proroctví (2009)
Když jsem viděl Proroctví poprvé, byl jsem plnej úžasu a všude jsem ho doporučoval! Při dalších projekcích se ze mě trochu to nadšení vytratilo, každopádně je to určitě kvalitní mysteriózní biják okořeněnej o nádech vesmíru. Naprosto mě dostala scénka, kdy se Cage dostaví na místo podle jeho vypočítaných souřadnic, myslí si, že se musí stát tragédie a cítí zklamání, že to tak není.... Náhle se za jeho osobou zřítí letadlo a mě po těle postupně naskakuje husina! Škoda trochu konce, průběh filmu byl daleko temnější a lepší! 75%
Astro Boy (2009)
Moje dcera si tohodle překopanýho lítacího synátora celkem oblíbila, ale pravdou je to, že jí ta euforie rychle přešla a našla si pro ní daleko lepší pohádky. Což jsem rád, protože i na mě působí Astro Boy dost chladně! Možná zde trochu nadhodnocenej animák. 50%
Kick-Ass (2010)
Na takovýhle pičoviny nejsem absolutně zvědavej! Na druhou stranu mě paradoxně těší, že se Kick-Ass líbí drtivé většině diváků a Cage zde má po dlouhé době film konečně obalenej v červených číslech. Nicméně do dvojky nejdu ani náhodou... 50%
Vendeta (2011)
Nemůžu si pomoct, ale tahle Nicolasova Vendeta krásně voní devadesátkama a opravdu nás vrací zpět do parádní doby staré školy závěru minulýho století! Laciná pointa, ovšem s fajn akcí a hlavně super záporákem! Pearce se pro role šmejdů narodil! 70%
Hon na čarodějnice (2011)
Nick to poslední dobou zkouší krapet jinou cestou, temnou, pekelnou a fantasy, nicméně stejně jak jeho nechuť k hraní v tomhle Honu na čarodejnici, já měl nechuť na to koukat... Tohle není nic pro mě. 40%
Drive Angry (2011)
Jaj, to se mi jednou zase zapalujou lejtka! Drive angry je svižnej, akční, zábavnej, barevnej, dynamickej flák a jen to potvrzuje, že Nicka poslední dobou táhnou kluci pekelní, temnota, oheň a rychlost! Navíc to Amber moc sluší! Solidní béčko, který stojí minimálně za jednu projekci. 65%
Croodsovi (2013)
Croodsovi se řadí do animáků kategorie "i pro dospěláky", což je naprosto parádní. Spousty hlášek a vtipných momentů nabízí tahle veselá rodinka a zamiluje si jí i každý dítko. Jestli někdy vyleze na světlo pokračování téhle story z pravěku, já s mojí family budeme na premiéru v první řadě v sále kina! A klidně si s nima uděláme společnou fotku, i když teda radši asi po našem. Šutrákem do ksichtu to ne-e.... 80%
Lovci pokladů: Kniha tajemství (2007)
Nick Cage alias novodobej moderní Indiana Jones se nám podruhé ukazuje ve své lehce nadprůměrné formě a zve nás opět do svýho velkýho světa záhad a tajemství! Stejně jako u předchozího dílu, i zde film graduje až k velkýmu finále a tak by to určitě mělo být. Prostě pohodovej dobrodružňák pro pohodovej večír... 60%
PopStory (2016) (seriál)
Tenhle dokument, od hluboké minulosti až k současný popmusic, mě lapl a už nepustil. Je krásný sledovat především historii československé hudby za minulýho režimu, včetně všech hvězd, interpretů a kapel. Opravdu se jedná o obrovskou libovou zajímavost! 90%