Recenze (578)
True (2004)
Fantasticky natočené a dokonale zahraté (Natálka forever ;))
Tenkrát v Mexiku (2003)
Zbytočne prekombinovaný, preplácaný mexický guláš. Akčné scény vydarené, herci slušní (hlavne Johnny Depp pohodovo strčí Banderasa do vrecka), ale scenár je totálna blbosť a kravina na entú a humorné hlášky sú to roztrúsené len skromne. V porovnaní s DESPERADOM vyložene prúser a veľké sklamanie.
Desperado (1995)
"To mi pripomína jeden vtip..." Hlášky, krv, poslíček Tarantino, kočka Salma Hayek, cool Banderas, svižná Rodriguezova réžia a tony akčnej zábavy.
Andaluský pes (1929)
UN CHIEN ANDALOU je bezpochyby klasika. Kým som si ho pozrel, počul som naňho len samé chválospevy. Očakávania boli vysoké, ale film ma mierne sklamal a občas som sa pri ňom nudil. Nič to však nemení na tom, že pri niektorých obrazoch som občas hľadel na monitor ako zhypnotizovaný. Nepochopil som to. Dostala ma však tá hypnotická atmosféra, oko+žiletka a mravce v dlani... Pre fanúšika surrealizmu povinnosť. 80%
Scary Movie 3 (2003)
-"Spojte ma s prezidentom!" -"Vy ste prezident." -"Skvelé..." Komédia, ktorá je rozhodne lepšia než predchádzajúce diely, ale stále platí, že to bohato stačí vidieť len raz. 50%
Dobrý synek (1993)
Nepovedal by som, že Culkin, ktorý predtým šaškoval v SÁM DOMA dokáže tak presvedčivo zahrať malého diabla. Originálne a mrazivé...slušných a pre mňa vcelku prekvapivých 80%
Blade 2 (2002)
Musím povedať, že jednotka sa mi páčila viac. Mala skvelého záporáka Frosta a kvalitnú akciu. V dvojke je až príliš sterilných hercov, trápnych scenáristických zvratov a nudnejších súbojov, pôsobiacich ako z nejakej PC hry. Vyprázdnený výkon Wesleyho Snipesa tiež na hodnotení nepridal. Tak prečo až 3*? Hlavne za Rona Perlmana, Krisa Kristoffersona a zopár podarených fightov. 50%
Spider-Man 3 (2007)
S odstupom času a po ďalších pozretiach ešte horšie. Prepatetizovaná, sterilná, mizerne zahratá, gýčová telenovelová SRAČKA. Maguire sa mi tu v roli Parkera/Spider-Mana tak sprotivil až zhnusil, že škoda hovoriť. Nikdy viac. (8. 7. 2012)
Modrý samet (1986)
Čo je Modrý zamat? Na túto otázku si zrejme bude musieť odpovedať každý sám. Pre mňa je to určite inteligentný, mrazivý a emocionálny filmový zážitok, ktorým sa David Lynch nadobro zaradil medzi mojich Top režisérov. Dennis Hopper, Isabella Rossellini a Kyle McLachlan podávajú úžasné výkony. Najmä herectvo prvého z nich stojí za zmienku. Lynch opäť vytvára zvláštnu atmosféru a s umom režisérskeho génia nám odhaľuje, čo sa skrýva za fasádou pokojného malomesta. Že to nebude nič príjemné snáď ani netreba zdôrazňovať...
Krvavá paní (1980)
Strašne som sa na Krvavú pani tešil, ale musím povedať, že som bol mierne sklamaný. Hlavne si myslím, že film by si zaslúžil dlhšiu stopáž. Takto mi to pripadalo všetko príliš narýchlo. Ale napriek tomu som sa nenudil a predsa len to na tie 4* hviezdičky stačilo.