Recenze (565)
Boot Hill (1969)
Giuseppe Collizi chtěl předvést třetí díl na filmové plátno tak trochu jinak . Obsadil sice herce podobných charakterů , ale už scénář se hodně změnil . Vlastně celá ta cirkusová atmosféra mi na filmu sama od sebe vadila nejvíce , Film by totiž mohl být klasickým western nebýt právě té cirkusové atmosféry .Občas když čekáte napjatou westernovou přestřelku zahraje do toho cirkusácká hudba a jste vyřízení . Kdo tedy čeká klasický western a nebo se chce pobavit s touhle dvojkou bude hodnotit méně . Výše bude hodnotit naopak ten , který zmenší očekávání a bude čekat naprosto tuctový western , který najdete na každém rohu . A i když "Vůh odpouští , já ne !" zrovna moc nemusím , tak tohle je rozhodně horší . Je pravda , že námět je celkem originální , ale rozepsaný zbytek nepřehledný a vcelku velmi nudný . A herci také nic moc . Jediní , které mohu doopravdy pochválit jsou : Spencer , Victor Buono a George Eastman . Ostatní nic moc . Lionel Stander je naprosto prkenný a myslím , že se mohl dát na jinou dráhu , než je herectví , protože tohle bych zahrál taky ! Hill není vyloženě špatný , ale přišel mi nějak nevýrazný ( a to mu ještě přidává Pavel Trávníček ve výborném dabingu s naprosto jinou barvou hlasu , než jsme u něj zvyklí ) . Woody Strode jako černoch z cirkusu tu nemá moc co předvést a Alberta Dell Acqua vůbec nemusím , takže tady se mi vůbec nelíbil . Jinak tedy strašná hudba a velmi prazvláštní režie . Takže to je Boot Hill . Průměrný western s tuctovou zápletkou a tuctovou výpravou , ve kterém skutečně zaujme jen scéna , ve které se poprvé objeví Bud Spencer !
Rolničky, kam se podíváš (1996)
I po asi sedmém shlédnutí nedokážu pochopit to nízké hodnocení . Je to výborná a velmi vtipná vánoční komedie . Arnold je velmi snesitelný , zbytek herců také , scénář se docela povedl a hudba je velmi dobrá stejně jako režie ( která je ale přeci jen trochu televizní ) . Pro mě jsou to jasné čtyři hvězdy !
Demolition Man (1993)
Sám jsem překvapen , ale tahle akční jízda je výborně natočená , zahraná a akce je tak svižná , že nemohu hodnotit méně . Stallone je tady ještě dobrý , k tomu výborný Wesley Snipes v roli zloducha . Výborný akční film se vším co k tomu patří .
Cliffhanger (1993)
Ten film se stal kultem a já to chápu :) Stallone je totiž ve své roli výborný ( role horolezce mu sedla naprosto přesně ) , hudba je správně thrillerová , scénář je správně napínavý a to , co film pohání nejvíce je režie . Renny Harlin díky TOMUTO snímku natočil vynikající Die Hard 2 . Prostě zábava , která už se dnes nedá okoukat .
Jack-Jack útočí (2005)
I když jsem to viděl jen na You tube a anglicky , musím dát plné hodnocení.
Pikola a saxofon (2006)
Já sice nejsem ta pravá cílova skupina , ALE !! tohle je tedy opravdová hrůza.
Rudé horko (1988)
Je sice pravda že jsem viděl i mnohem lepší věci i v daném žánru , ale tenhle film mě snad ani chvíli nenudil!
Agatha Christie's Poirot - Němý svědek (1996) (epizoda)
Je to už několikátý díl a já se divím,že měla Agatha Christie stále nápady :). Hercule Poirota moc v lásce nemám,ale tenhle díl se podle mého vydařil velmi.
Budiž světlo (2006)
Taková nenáročná vánoční komedie,která však má své kouzlo.Takový normální průměr.
Vánoční prázdniny (1989)
Film,jenž se pro mě stal z vánočních komedií kultem a svým humorem mě naprosto dostal.Takto geniální gagy jsem totiž v nenáročné komedii dlouho neviděl.Dokonce si troufám tvrdit že i scénář se hodně vydařil.