Recenze (4 573)
Kdo seje vítr (1988) (TV film)
Podobně jako z těmi 12 nasranými porotci i zde se jedná o doslovný remake už jednou viděného. Trochu kratší má to možná větší drajv, ale zase jenom kopie. Třetí verzi filmu jsem nesehnal, ale nevadí 2 verze stačí.60%
Kdo seje vítr (1960)
Další zajímavej pamětnickej počin. Nějak jsem se v poslední době do těch starých soudních dramat zažral. I tohle mi přišlo dost solidní a od režiséra Kramera o trochu víc podařenější než nekonečný Norimberský proces. Hlavně ústřední téma pokrok versus zaostalost tu dostatečně zaujme. Fanatický kněz nemá chybu skoro se člověku ani nechce věřit, že něco takového bylo ještě ve 20 století možné. Scény ze soudní síně jsou pak rovněž působivé a dobře vygradované i když některý dialogy na mě působí někdy až příliš složitě a umělecky. Film je srozumitelný, ale občas hůře stravitelný. Hvězdu nahoru přidává původní Český dabing.70%
Americké psycho 2 (2002)
Z pohodovým prvním dílem to nemá co dělat. Jenom slabej odvar z hodně trapnou rádoby psychopatkou.15%
12 rozhněvaných mužů (1997) (TV film)
V podstatě úplně stejný film jako originál z roku 1957. Ať už dialogy, jednotlivými scénami i jejich posloupností. Každopádně i tak tady určitě platí, že aby to bylo adekvátně napsáno, zpracováno a zručně zrežírováno, tak to nemohl točit kdejakej manták a Friedkin určitě schopným režisérem je. Pak je ovšem třeba položit si i otázku jaký smysl má podruhé dělat to samé, byť rovněž slušně natočené. Lemmon se snaží co to dá, ale Fondu nepřekonal. Takže celkem podařený remake, ale tu 1* je třeba oproti originálu srazit.65%
Fotbalová vášeň (2014)
Řečeno slovy klasika : No ty vole, co je to za klauni?! Fotbalu fandím, ale jsem realista a nedělám si iluze o jeho čistotě.1* nakonec za občasný nechtěný pobavení. Takže ty ryby jdou na účet, jako obvykle.10%
Sunset Grill (1993)
Nenáročná direct to video kriminálka na jedno použití z charizmatickým Peterem Wellerem. Po letech jsem si tenhle film zopakoval, jakož to jeden z reliktů dávných časů zlatých let Intersonicu a ty tři hvězdice si zaslouží. Stejská se mi po těch časech a vítám tak každou možnost si je připomenout.50%
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
Standartní blbost pro náctiletý a nic co by mě vytrhlo z klidu a občasnýho zívání. Sem tam jsem se uchechtnul, občas dobrej vtípek nebo pěkná likvidace, slušná kamera a pár dobrých nápadů. Dal bych slabý 3*, ale po pravdě už mě nebaví koukat furt na to samý co tu bylo stokrát a v lepším provedení. Navíc když už zombie komedie, tak mi o dost víc šmakuje osmdesátkovej černej humor, než prvoplánovitý puberťácký fórky. Řečeno slovy klasika : Na tohle už jsem moc starej. Tak co se mnou? Asi odstřelit, tyhle trendy nechytám.45%
Otčím III (1992) (TV film)
Zbytečná poslední část. Jiná vizáž zabijáka to nespravila. Téma ohraný. Aspoň, že konečně chcípnul.20%
Otčím 2 (1989)
Podle mě podařenější než spíš podprůměrný první díl. Tady se s tím Jerry Blake nesere, nesnaží se budovat rodinný život, ale manželku zkusí zamordovat hned během svatební noci. Nicméně stále v tom nespatřuji nic víc než rutinní thriller. Slovo horor bych nepoužíval, uniká mi co by na tom mělo bejt hororovýho.55%
Otčím (1987)
Tahle vyvražďovací série mi po pravdě nikdy nepřišla jako nic extra. Zabiják mi přišel necharizmatickej a nezajímavej. Navíc na konci totálně neschopnej. Nenadchlo mě to.40%