Recenze (473)
S Italem v kuchyni (2009) (pořad)
Bez mučení přiznávám, že tohoto pána bych chtěla mít doma. Vařit umí, krásně o jídle vyprávět umí a je gentleman. Přímo pastva pro oči i pro uši, takový chuťově vizuální orgazmus.
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Ó můj bože, was ist das? Jak někdo může vařit a upravovat si ne jednu, ale všechny suroviny k obrazu svému! ,,Když nemáte tuto surovinu, nahraďte jí touto, když nemáte ani tu, nedávejte tam tedy nic." A pořád si myslet, že je to stejný recept! Podobně vařil i pejsek s kočičkou. ,, Dáme tam vše, co máme rádi." A jak to dopadlo.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Další z arogantních krutých a podlých mužů, kterého člověk musí jedině milovat. Navíc ví, o čem mluví a vypadá to, že opravdu umí vařit. Takže nemůžu jinak než ***** mischelinských hvězdiček.
MISS České republiky (1989) (pořad)
Neříkejte, že stejně jako miss, netoužíte po celosvětovém míru a po ideálních mírách!!! :oD
Californication (2007) (seriál)
Šálek mojí kávy. Pro mě, je to určitě povedenější verze Sexu ve městě. David Duchovny, nemá chybu.
Berlín, Berlín (2002) (seriál)
Jeden z mých oblíbených seriálů, který naštěstí není tak profláknutý, aby ho opakovali pořád dokolečka. Viděla jsem ho teď po letech znovu a pořád stojí za vidění. Navíc propojení s komiksem, se mi opradu zamlouvá, snad ještě více než dřív.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Ally McBeal, pro mě byla jasná srdcovka. Nyní jsem ještě nenašla odvahu, shlédnout ji po letech znovu, mám pořád nějak strach, že již nebude takavá jako dřív.
Akta X (1993) (seriál)
Pamatuji se, že jsem na Akta X koukala tajně jako dítě, byla jsem z nich značně ,,vypleskaná" a byli pro mě kultovní. Nedávno jsem viděla několik prvních dílů v repríze a nestačila se divit. Z dnešního pohledu jsou pro mě díly hrozně dlouhé a postrádají děj, je tam spousta slepých míst a nějak pro mě ztratili pověstnou záhadnost. Jakákoliv dnešní obyčejná kriminálka, bohužel na mě působí tajemněji, než tento kultovní seriál.
Ženy v pokušení (2010)
Od tohoto filmu jsem neměla žádná přehnaná očekávání a nakonec jsem byla hodně mila překvapena. Připomíná mi dějem i typem postav mé oblíbené filmy, vzniklé kolem roku 2000. Příjemné pokoukáníčko. Ženy v pokušení, už jsem viděla dvakrát, nechci jim přehnaně fandit, ale možná mají naději, dostat se časem do mých nejoblíbenějších filmků.
Bestiář (2007)
Vydržela jsem se dívat dokonce na celý film, není to snímek, nad kterým by šlo nějak hloubat, nebo polemizovat. Pouze jeden z dalších snímků typu shlédnu a zapomenu. Určený opravdu pro jinou cílovou skupinu, než jsem já.