Recenze (3 639)
Únos letadla (2023) (seriál)
Ovocná TV zase jednou vydala tabulkovou frašku, díky které se cítím provinile, že také nežiju v etnicky smíšeném partnerství (protože v každém seriálu je to standard). Stevardi hrají všemi barvami, pohlavími (a určitě minimálně jeden neví jaké má), v kopitu sedí pilot a pilotka… pohled do letadla hraje všemi barvami tak morbidně, že na to určitě měli zasedací pořádek, aby to vypadalo “rovnoměrně”. To co mi také hlava nebrala, je co budou řešit (nějaké) 5,5 hodiny. A přitom už od první epizody “něco smrdí”. Drobnosti nedávají smysl (výstřel v letadle bez následků?). Vůbec se neřeší příčina únosu. Zhruba v polovině přijde vycpávková natahovaná nuda (božínku - papírek… šišinku - řekni sýr… proč?). Pak se provalí ta trapárna s municí a další “drama” (kdy supervyjednavač měl najednou asi výduť). Pak najednou má výduť policajt co hlídá bábu, prostě každé pozitivum dostane facan jako kráva. Každá epizoda má něco (a kéž by jen jednou). A poslední epizoda mě vyloženě rozčilovala. Tam těch idiocií bylo víc než v celém seriálu dohromady.
Šibenice (2017)
Čím déle to běželo, tím víc mě to sralo. Nejdřív chyby co nasázela skriptka (mizející SPZ mezi střihy, stojící hodiny), pak je začal sypat scénář. A jakože kýblem. Milion-krát uteče postava v kapuci, blb ji potká (minimálně 3x) a stejně nepozná. A pak najednou blik a ví vše. Ve filmu je mraky scén vyloženě debilních (srážka s náklaďákem jako jedna za všechny). A co teprve ten konec… jako proč? Kdo? Hnus…
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
O Kazmovi jsem nikdy neslyšel a proto flákám odpad… (díky za typ)
Futurama - Divoký bitcoinový zápas (2023) (epizoda)
OK… asi nejsem intelektuálně dost na výši, abych v tom našel nějaký (očekavatelný) humor. Přestřelka “ve třech rozměrech” byla vyloženě debilní.
Futurama - Bahnem zapomenuté děti (2023) (epizoda)
Tohle bylo konečně ono! Myšlenka (práce se svou vlastní historií) i obsah je bomba. Tohle je Futurama jakou pamatuju.
Futurama - Příval seriálů (2023) (epizoda)
Jako skalní Futuramista jsem tak nějak nesvůj. Jako vzít si hned na rozjezd na mušku chlebodárce “FULU” a utahovat si ze sreamování obsahu je mazec hodný Huluramy. Přesto obsahově (náplní) to není úplně ono.
Odsouzení (2010)
“Zabili Kennyho parchanti”. To je první co mě napadlo, když jsem se dočetl, že Kenny šest měsíců (ano 1/2 roku) po (pozor spoiler) propuštění z basy po (bez dvou) dvaceti letech měl nehodu a zemřel. To se ale ve filmu nedozvíte (žadný strach). Ten končí americky happyendem. Jinak… upřímně bych ani nevěřil, že je něco takověho vůbec možné.
Živí mrtví: Počátek konce - All I See Is Red (2023) (epizoda)
Ta vypatlanost scénáře je neskutečná… hledá se jedna konkrétní migrující mrtvola a přesto máme Morgana co udělá “blik” a je polikvidováno vše v okolí a ani o tom neví (koho nebo co). Opravdu směr kam scénář jde a jak nutí postavy jednat je strašný. Prakticky každá postava je nějak rozpolcená a chová se pokaždé jak se to situaci hodí (aby bylo drama), protože se evidentně šetří hodně se přeskakuje (“blik” a je po přestřelce). Asi nejvíc na pěst je jedna oplácaná pipka co v jedna scéně plive síru a nenávist a ani ne 5 minut na to je to ňuňaňoučká holčička s medovým hláskem. Přitom epizoda je dynamická a dojde i na zkrmení postavy s titulem “ropucha řady” (takže super podívaná).
Živí mrtví: Počátek konce - More Time Than You Know (2023) (epizoda)
Živí mrtví: Počátek konce - King County (2023) (epizoda)
Minule nelogický děj a akce. Teď nelogický děj a žvanění. Vlastně jediné co oceňuji, je to co se před třinácti lety stalo s Morganem (po tom co se setkal s Rickem). Tedy nežvaní se o kravinách, ale o něčem co doplňuje to co pamatujeme z obrazovky. Za to jedna hvězdička.