Recenze (241)
Kill Bill (2003)
Podle mého úsudku, nejhorší film od Tarantina.
Padesát odstínů šedi (2015)
Někdy, až budu mít náladu, tak to okomentuji. Zatím si vystačíte s tvrzením, že je to hovadina na entou.
96 hodin: Odplata (2012)
Tak tohle nežeru. Nechápu, jak se mohl Neeson upsat tomuhle nesmyslu.
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu (2015)
No ty vole, na tohle jsem čekal od té doby, kdy vyšel první film. Myslel jsem si, jaká to bude kravina, protože 3D animace tohoto typu se mi docela nelíbí. Výjimka potvrzuje pravidlo a já jsem byl na konci filmu velice spokojený. || „ TAK JO, VŠECHNY VEDLEJŠÍ POSTAVY, POJĎTE ZA MNOU...“
Rodinný víkend (2013)
Dá se to...
Zodiac (2007)
No, že bych z toho byl nějak na větvi se říct nedá.
Interstellar (2014)
Přemýšlím, jestli nejít ještě níž. Tohle bylo velké zklamání, které si pro mě připravil Nolan
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Nejdřív jsem hvězdu srazil, pak jsem ji přidal. Nevím proč, ale tahle dvojka je typická dvojka. Asi si to nezaslouží, abych tomuhle hezkému animáku sebral hvězdu, ale pro příště má u mě mínus. Nelíbilo se mi, jak "tlačil na pilu" a snažil se až moc diváka dojmout. V některých pasážích až zbytečně. || „NĚKTEŘÍ Z NÁS SE PROSTĚ NARODILI JINAK.”
Taxi (2004)
Zasmál jsem se, ale to je všechno.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Tak jsem hvězdu přidal z důvodu, že se mi to opět po dlouhé době začalo líbit a připadá mi to jako malý rebourne v posledních dílech. || „DĚTI, JENOM PROTO, ŽE MĚ TO NEZAJÍMÁ NEZNAMENÁ, ŽE VÁS NEPOSLOUCHÁM”