Recenze (2 748)
Medvěd na koksu (2023)
Nudná, trapná komedie... herecké výkony zoufalé. Film s agresivním medvědem si tedy představuji jinak. 🤮🤮🤮🤮
Carnifex (2022)
To byla zase sračka. Celý film po tmě a já vlastně ani doteď nevím, co to bylo za zvíře. Levný, amatérský shit.
The Last of Us - Hledej světlo (2023) (epizoda)
Konečně.....konec.... Chtěl jsem si opět zahrát The Last of Us Part I, ale již na PS5. Byl jsem i ochoten obětovat 1500 Kč i když tu hru znám....ale tento seriál mně tak znechutil, že už ji nebudu hrát ani když bude zadarmo. 🤮🤮🤮🤮🤮
Mira (2022)
50% Dobré efekty, ale hloupý příběh a srdceryvné scény fotra a dcery. Bylo to uřvané jako v čínském filmu...
Spolu (2022)
Kozub je skvělý šoumen, ale dívat se na dvouhodinový film o debilovi, to se fakt nedá.....🤮🤮🤮🤮🤮
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
Už jsem čekal, že si ty hnusné tlamy budou lízat kačeny a to už bych nerozdýchal. Opět těžká nuda. Nejlepší seriál všech dob? Spíš největší přeceňovaná píčovina všech dob 🤮🤮🤮🤮🤮
Friday the 13th Vengeance 2: Bloodlines (2022)
MILUJI PÁTEK 13. Jasonova maska vypadala dobře, ale ty ostatní herecké výkony byly tak amatérské, že jsem tu sračku vypnul po 30 minutách. 🤮🤮🤮🤮🤮
Někdo klepe na dveře (2023)
Psychologické drama..... levný film se 7 herci v jednom pokoji.... Televize má hlavní roli....
Mal de ojo (2022)
Nejnapínavější bylo to povídání od hospodyně. Škoda, že nenatočili horror o těch třech sestrách.
Vlk viking (2022)
Filmy o vlkodlacích jsou na jedno brdo..... a i tento byl průměrný.