Recenze (906)
Plán útěku (2013)
Průměrný biják bez velké akce a s vysloužilými hvězdami akčních filmů. Nemá čím ohromit.
Vetřelci vs. Predátor 2 (2007)
Proč se asi celý film odehrává v tak kreténské tmě, že není nic vidět a poznat? Protože není na co se dívat. Legendy bohužel nelhaly a je to přesně tak mizerné jak se říká.
Země mrtvých (2005)
V dnešní době už jen něco jako jeden díl Walking Dead...
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Celkem čistokrevně béčkové, levné od začátku až do konce a americky blboučké. Odvar devadesátých let.
Pod povrchem (2000)
K dokonalosti ještě krůček chybí, ale i tak je to parádní mysteriozní skorohoror. Osobně bych uvítal propracovanější detektivní linku, co do atmosféry ale nemám co vytknout.
Humr (2015)
Tohle byl s přehledem ten nejbizarnější film, jaký jsem doposud viděl. Být to ještě o čtvrt hodiny delší, spáchal bych sebevraždu kladivem během žonglování s krokodýlími vejci. Tím nechci říct, že jako totálně bizarní film to není dobře natočené, ale fakt netuším, proč bych se na něco takového měl ještě někdy dívat. WTF...
Táta je doma 2 (2017)
Zhruba stejně vtipné jako první díl, to jest neškodná komedie, tentokrát docela fajn vánočně laděná. Gibson do toho sedl výborně.
Táta je doma (2015)
Celkem neškodná komedie s fajn Wahlbergem a Ferrellem. Proč ne, ale žádná extratřída.
Silent Hill (2006)
Vizuálně zajímavé a naplněné, nicméně příběhově ploché a nevtahující. Škoda.
To (2017)
Zručně natočené, ale po zajímavém začátku s nástinem pátrání po děsivém tajemství přichází klasicky hororově přeplácaná druhá polovina, plná lekaček a nahánění po temných prostorách. Nic výjimečného.