Recenze (99)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Wow, docela slušný, ještě když si vezmu, že mají tvůrci usnadněnou práci, protože pachy se nedaj šířit přes obrazovku. Film je pěkně technicky propracovaný i do detailů a nechutnost dané doby to všechno pěkně okořeňuje a jelikož se mi právě tahle doba i lidé v ní dost hnusí, tak byl film pro mě o to větší zážitek.
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
Jednoduchý, originální, neúnavný, napínavý....opravdu napínavý, nemohl jsem se odtrhnout a nikdy jsem neměl nejmenší tušení, co odhalí dalších pět minut, doporučuju. :)
John Tucker musí zemřít (2006)
Člověk chodí na tyhle typy filmů celkem skepticky, ale během sledování jsem musel postoj docela přehodnotit, protože mě film opravdu bavil, dokonce jsem sám sebe přistihl, jak se občas směju. Možná jsem se smál hlouposti a tuctovosti scén, ale smích jako smích, což bylo moc fajn a na film se klidně podívám časem znova.
Expendables: Postradatelní (2010)
Super nenáročná střílečka ještě navíc plná samých známých ksichtů. Sylvester to udělal pěkně jednoduše bez výkrutů podle sebe a to oceňuji. Ve filmu nic nechybělo ani nepřebývalo a pěkně odsejpal, to mám rád.
Prci, prci, prcičky (1999)
Lidé nad dvacet let nejspíš asi neocení, za to pro mladší generaci je toto i přes svou jednoduchost a neotřelost jeden z těch filmů, na které se nezapomíná a ve kterém se mnoho lidí často najde.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Tykrávo pecka jak svině :D Chválim obrovskej upgrade předchozích dílů a současně bez odchylky z trapných klukovin a prcičkovských tradic. Příběh ale tentokrát přináší i mnohem víc, než jen vtipné momenty a neplánované průsery, příběh jde nyní do hloubky a proniká do problematiky středního věku a toho, co přináší a současně, o co kvůli němu přicházíme. Jedinečné pouto přátelství nás však dokáže dostat zpět i přes bariéru let.
Icarus (2010)
Ale tak nebylo to zase tak špatný. Zrada ve vlastních řadách do značné míry filmu prospěla stejně jako sociální rodinný podtext pod střílením a vražděním. Je moc fajn, že film trvá jen hodinu a dvacet minut. Ve výsledku je to vlastně jako byste snědli průměrný oběd a po něm přišla už jen rychlá sračka.
2012 (2009)
Průměrná americká sci-fi s epičtějším nádechem a efekty, kde nebýt přehnanosti a častých amerických feelingů, dal bych hodnocení i vyšší.
Gamer (2009)
Tleskám, zprvu mi chvíli trvalo, než jsem se vpravil do děje, vypadalo to jako opravdová splácanina čehosi, ale postupně člověku došlo, o co ve filmu doopravdy jde a příběh nabral nevídanou hloubku.
Dům na špatné adrese (2008)
Není to špatný film, byť by se to ze začátku mohlo zdát, ale postupně se děj vyvíjí a stupňuje, že se až člověk podivuje nad psychologií postav a co teprve pak závěr.... Jinak Jackson ztvárnil roli opravdu luxusně.