Recenze (3 477)
Perlový náhrdelník (1965)
Film, který mi utkvěl v paměti díky nenuceným dětským rolím a výbornou atmosférou.
Rosa Luxemburgová (1986)
Netvrdím, že jde o nepovedený film, jen se mě neoslovila hlavní hrdinka, byť výkony Barbary Sukowé byly skvělé.
Bajkeři (2017)
Hudba v závěrečných titulcích byla dvojnásob pěkná.
Koncert (2009)
Moje první setkání s panem režisérem, kterého už mám dávno v hledáčku. Žel jeho filmy nejsou v televizi tak často, kéž by nahradili tu horu rádobyvtipných komedií, které se omílají neustále dokola! Už po prvních deseti minutách jsem byla plně v ději a nadšeně očekávala, co se vynoří jako další. Byť se film jeví jako jakási osobní satisfakce, působí uvolněným dojmem a vládne skvělou atmosférou.
Naše dovolená a jiné pohromy (2014)
Podle vysokého hodnocení a doporučení od kamaráda jsem čekala nějakou pecku, ale vyklubal se z toho běžný film, kterým jsem už viděla stovky.
Zlaté věže (1951)
Příjemná britská komedie, kterou bych definovala jako krotkou.
42 (2013)
Baseball jsem hrála poprvé a naposledy někdy v osmdesátých letech na vandru, místo míčku srolované ponožky, místo pálky nalezená smrková balda s nahrubo odstraněnými větvemi. Nejsem fanouškem ani baseballu ani americké kultury, ale nechala jsem film příjemně plynout a nebyl ten nejmenší důvod ho vypnout. Chadwick Boseman je smypaťák a dobře se na něj koukalo i na bručounka Harissona Forda.
Čarovné střevíce (2018) (TV film)
Asi se budu opakovat - my děláme z pohádek komedie, Němci zase drama. Ta vážná linka nemusí být na škodu, ale někdy je cekové vyznění spíš takové jalové.
Daleko do nebe (2002)
Drahý a drahá mi bude znít asi dlouho v uších.
Spalující touha (1999)
Kubrickovi se líbily ženy. Přesněji řečeno jeden typ žen - vyskoké, štíhlé a malými ňadry. Přesně takové se v jeho filmehc objevují, alespoň na chvilí a pokud možno bez zbytečného oblečení. Ani v sedmdesáti svůj vkus nezměnil. Může nás to překvapit, že jako svůj poslední filmy natočil ten nejerotičtější film své kariéry po Olověné vestě.