Recenze (584)
Navždy mladý (1992)
Opravdu velmi romantické, možná až moc. A konec je vysloveně limonádový.
Sám doma (1990)
Naprostá klasika rodinných komedií. Některé vtipy jsou hodně drsné(lupičů mi bylo občas líto), ale pobaví. Opravdu, není moc co vytknout.
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Tohle mi přišlo ještě vtipnější než jednička. Spousta znovu velmi vtipných situací.
Jsem do tebe blázen (1992) (seriál)
Bezchybné - a jsem ochoten odpustit i hodně špatné dva poslední díly. Soužití Paula a Jamie vás určitě rozesměje. Jeden z nejlepších komediálních seriálů.
Pohotovost (1994) (seriál)
Některé věci jsou sice dohnané do extrému, ale jinak opravdu platí, že jde o velmi nadprůměrný seriál z nemocničního prostředí, bez něhož by Clooney nebyl tam, kde teď je (tedy v pozici žádaného herce) - Kanyzův dabing se k němu navíc hodně hodí. VELMI POVEDENÉ!!!!!
Ally McBealová (1997) (seriál)
Opravdu povedený originální komediální seriál. Nebylo by špatné mít takové vtipné šéfy. Nejlepší z celého seriálu je samozřejmě tančící mimino. A Tracey Ullmann je výborná, to souhlasím. Občas ale příliš nerealistické.
Kdopak to mluví 2 (1990)
Stejně kvalitní jako jednička. Už ale trochu trpí syndromem nastavované kaše.
Kdopak to mluví (1989)
Opravdu originální nápad, jenž byl dotažen až do konce.
Picket Fences (1992) (seriál)
Vynikající rodinný seriál. Pokud máte rádi třeba Everwood, tak tohle se vám bude zaručeně líbit.
Báječná léta (1988) (seriál)
Trochu moc lakované na růžovo a navíc mi přišlo, že některé postavy nebyly moc propracované. Přesto docela povedené.