Recenze (3 822)
The Grand Tour - Colombia Special Part 2 (2019) (epizoda)
Perfektní záležitost. Je tu dostatek humoru, zajímavých míst i situací. "Vypadáš jako nález v pyramidě."
The Grand Tour - Colombia Special Part 1 (2019) (epizoda)
Tradičně parádní relax podívaná. Vysvětlení principu fotopastí pobavilo.
Red Notice (2021)
Fajnová oddechovka, které svědčí jak námět, tak zpracování, tak i herecké obsazení. Dwayne Johnsona mám posledních několik let v oblibě. Red Notice občas s logikou zaškobrtne, akce je samozřejmě přitažená za vlasy, ale coby relax a nenáročná podívaná funguje skvěle. Pojetím se blíží Indianu Jonesovi (pochopitelně na něj ani zdaleka nemá), Kingsmanům, Laře Croft a snad i lehounce bondovkám, zejména však hudebním motivem, jenž z 007 hodně čerpá. Lepší než současné silvestrovské estrády či co to dnes (31.12.2021) v té televizi vlastně běží (nepočítám čt2 a Sedm statečných, to by byla dobrá volba :)
The Grand Tour - Well Aged Scotch (2019) (epizoda)
Zde se divák pokochá nejen pěknými italskými veterány a Fiatem, ale též skotskou krajinou.
The Grand Tour - An Itchy Urus (2019) (epizoda)
Reportáž o Jimu Clarkovi mě hodně zaujala a zapůsobila. Z prostředí F1 znám nějaká jména (nesleduji) i z historie sportu, ale přiznám se, že o této legendě jsem dosud neslyšel. O to víc mne tento díl dostal.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Oddechovka, která už nemá to kouzlo, co první díl, ale přesto coby nenáročná podívaná si najde své diváky. Děj je předvídatelný, písničky od Abby super, jen provedení se originálu rovnat nemůže.
Český slavík 21 (2021) (pořad)
Bez Karla to není ono. :) Moderátoři podle mého OK.
Lajna - První slova (2021) (epizoda)
Hodně hokeje a o tom Lajna především je. Návrat Karla Hrouzka na scénu potěšil. Jágr svoji chvilkou na scéně pobavil.
Love Island (2021) (pořad)
Nevidím důvod dávat ODPAD, byť když jsem tuto show zahlédl v televizi poprvé, měl jsem také jasno. Říkal jsem si "Co to je? Nějaké soft soft porno? To jsou tak povrchní dnes všichni mladí? Co to je za mluvu? Kombinace národního jazyka s angličtinou? Samé modelky a nabouchaní týpci?" Následující dny či týdny jsem se tak Love Islandu vyhýbal a stanici vždy přepnul. Ve chvíli, kdy jsem přepínat přestal (už mě to nebavilo) a měl show jako kulisu ke čtení knihy, popíjení pivka/whisky/rumu a čekání na navazující Přátele, Dapch, apod., začal jsem i více vnímat, o co zde jde, postřehl jsem příběhy účinkujících a ve finále si některé z nich i oblíbil. Zejména ty, co vydrželi v soutěži do konce, tj. páry Laura-Martin, Pitr-Gabriela, Vilém-Nikola, Naomi-Sam a Honza-Aisha/Mirka. Překvapením (a to milým) bylo, že zde nedocházelo k hádkám a sporům jako např. ve Vyvolených. Love Island je hodně nenáročná podívaná, nic oduševnělého, ale coby jednohubka na večer po náročném dni nebo pouze jako kulisa (jak jsem to měl já), to není zas tak špatné. Snad pro obě pohlaví: pánové se mrknou na všelijak pózující pohledné micinky v plavečkách a dámy na vesměs svalnaté mladíky svlečené do půl těla...
Lajna - Vlak (2021) (epizoda)
Ubírám hvězdičku za ten konec s kamenem z Gerlachu. To už bylo úplně mimo mísu.