Recenze (264)
Rambo III (1988)
Nejslabší díl Ramba.
Black Books (2000) (seriál)
Britský humor, který mám velice rád. Bernard, Manny a Fran je partička opravdu k pohledání.
Global Metal (2007)
Výborné pokračování. Náhled na exotické kultury a jejich postoj k metalu - bravo, tleskám za nápad i realizaci.
Metal & metalisté (2005)
Parádní počin jednoho antropologa zapáleného do metalu. Skvělý nápad i realizace.
Heavy Metal: Tvrdší než život (2006)
Velice zajímavý dokument o mé oblíbené muzice. Nemohu jinak než plnou palbu za 5*
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Překvapivě dobré. S humorem sobě vlastním je zde rozebráno i tak vážné téma jako je umírání na rakovinu. 2 chlapi, co spolu sdílí pokoj na klinice se rozhodnou uskutečnit pár svých snů než bude pozdě. Stanou se z nich přátelé a snaží se splnit pár svých snů. Bohužel času moc nezbývá.
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Po znovushlédnutí nechávám 4*, ale už ve mě hlodá myšlenka dát jen 3 za to natahování konce a snahu vytřískat z toho co nejvíce $ pro tvůrce. Krátký popis by zněl asi takto: útěk z 1. vězení ... na útěku ... útěk z dalšího vězení ... zase na útěku ... odveta a konec ?? krátké shrnutí v jedné polo-větě. Geniální a propracovaná první série to drží hodně dlouho nad vodami průměru, bohužel všemu a všem jednou dojde dech :(
Sedm epoch rocku (2007) (seriál)
Očekávání veliká, ale z výsledku jsem docela zklamaný. Informační hodnota mi nepřišla nějak zázračná, nejvíce informací bylo od samotných hudebníků, když vzpomínali či říkali historky atd. Fakt, že v mnoha dílech nezmínili ikony žánru nebo fakt, že díl pojednává pouze o hrstce (dalo by se s nadsázkou říci o jednotlivci/jedné kapele) je pro mě osobně neodpustitelný. Neříkám, že jde o nějaký nekvalitní dokument, to určitě ne. Z této oblasti je toho pramálo a tak jsme rádi za každý pokus, ale mohlo to být lepší a pak by to mohl být klenot. Největší plus já osobně vidím v dobových záběrech z koncertů, zákulisí. Z těchto záběrů přímo čiší atmosféra dané doby a to my už nikdy nezažijeme. Hodnotím lepšími 3*. Více bohužel.
Valkýra (2008)
Asi jediná vada u filmu je, že bohužel víme, jak to celé dopadne. Nic jiného nemohu vytknout.
Podfukáři (2004) (seriál)
Velice inteligentní, originální a zábavný seriál, kterých je opravdu minimum. Jeden z mých nejoblíbenějších seriálů vůbec. Tolik zvratů v ději, tolik plánování i nejmenších detailů ... já to hltal od první do poslední série, každý díl, prostě skvělé. Tým podfukářů je jedna rodina a tak se i k sobě chovají. Prostě dokonalé ve všech ohledech. Obměna týmu nevadí, ale já osobně jsem měl radši původní sestavu s Dannym a krásnou Stacey. A pamatujte: Poctivého člověka neobereš