Recenze (1 923)
Matrix (1999)
Je to absolutní bomba, Matrix bych přirovnal k takovým trhákům jako Terminátor či Predátor. Je to kultovní záležitost a na tento film se nezapomene. 100%
Shrek (2001)
Jasně patří mezi nejlepší animáky. Shrek a oslík se sqěle doplňují a film je tím pádem pořádná zábava a to nejen pro děti.95%
Shrek 2 (2004)
I ve druhém díle si hodnocení drží svoji laťku hodně vysoko a s klidem můžu říct, že je skoro tak dobrý jako díl první. Tak má vypadat pokračování. 90%
Next (2007)
No to snad néééé!! Cage asi dostal zaplaceno do dvou minut a podmínkou bylo, že si scénář přečte až při natáčení!!! Protože kdyby si jej přečetl dřív, tak by v budoucnosti tento film radši ani neviděl, natož v něm hrál hlavní roli. A TEN KONEC!! Hrůza za 30%.
Ghost Rider (2007)
Za 4*, ale s odřenýma ušima. Největší podíl tomu dávám za vynikající nápad hrdiny. Škoda stupidního scénáře. A ničení padouchů mohlo být též zvládnuto lépe. Ale i tak se mi to líbilo.70%
Stín zabijáka (2005)
Bezduché, bez většího nápadu oživit děj, poskrovnu napínavých situací, a Cuba jako zabiják? Myslím, že tahle role není jeho parketa, pro mě se na ni nehodí, ikdyž se fakt snažil.35%
Simpsonovi ve filmu (2007)
Jasně nejlepší animovaná "chláma", tak vysmáté hlasivky jsem dlouho neměl. Supr 90%
Fantastická čtyřka (2005)
Nebylo to špatné ani extrémně supr, ale bylo to slabší než dvojka. Škoda, že se neobjevilo více akčních scén, protože těch pár(a to fakt pár, takže 2) byly docela pěkné a napínavé. Takže 60%
Rocky Balboa (2006)
Stallone je borec, to co se mu povedlo, zaslouží pochvalu. Jako hereci i jako režisérovi se mu podařilo udržet Rockyho takovým jaký byl, je a bude. Zachování prostředí předměstí Filadelfie, řečičky okolo(ikdyž jich je trochu dost) a opět závěrečný zápas, který je i přes věk Rockyho, dost dobrý a to smekám především. Takže 75%
Nelítostný souboj (1995)
Tak mně tento film zase tak dobrý nepřipadal. Zpočátku zmatené a postupně zbytečně zdlouhavé.60%