Recenze (99)
Spojenci (2016)
Válečné drama není obvykle můj šálek čaje. Když film začínal, vzala jsem si knížku s tím, že si raději půjdu číst. Ze zvědavosti jsem se chtěla podívat alespoň na začátek. A pak už jsem se nedokázala odtrhnout. Film se mi líbil, děj byl zajímavý, doporučuji všem :-)
Proč právě on? (2016)
Za smích, který si pohrál s mou bránicí, přidávám jednu ⭐️ navíc. Nevím, jestli to bude zrovna váš šálek kávy, ale za tu srandu to stojí :-)
Babysitting (2014)
Sice jsem komedii trochu nadhodnotila v bodování, ale jen proto, aby nezanikla. Nebýt toho, že jsem se báječně bavila u Léto All Exclusive (což je volné a ještě vtipnější pokračování této komedie), nezjistila bych zpětně, že ještě před ní byl natočen tento úsměvný kousek. A fakt nemá smysl srovnávat Pařbu ve Vegas, kdo si toto vygumuje z hlavy, dobře se pobaví (už úvodní situací se slečnou na recepci) 😜 Ale jestli hledáte intelektuální bergmanovské drama, tak jste tady rozhodně špatně.
Zahrada (1974) (seriál)
Nezapomenutelná pohádka.
Rande naslepo (2017)
Těžko uvěřitelná, ani nijak zvlášť vtipná "komedie". Němci, no.
Co jsme komu udělali? (2014)
Komedie o tom, jak je skvělé být multikulturním taťkou, nechat vychovat své dcery k otevřenosti, mít otevřenou náruč a sociální systém pro všechny odevšad a nesmět ani pípnout, aby se náhodou zeťáčkové na vás špatně nepodívali a neurazili se.
Nikdy neříkej nikdy (2009) (seriál)
Děj je moc utahaný, jsou tam sice zajímaví herci, ale to je asi tak všechno. Kdyby z toho udělali film místo seriálu, bylo by to mnohem lepší.
U moře (2015)
Doporučuji si místo filmu pustit raději plyn - tedy pardon - raději záznam moře. Ujišťuji vás, že pohled na burácející vlny bude jistě daleko úchvatnější než prázdné a nudné "dílo" rodinky Pittovic.
Hlava nehlava (2006)
Název filmu je přesný: Hlava nehlava. Netoužím se dívat na pošahanou rodinu, kde je jeden větší magor než druhý. Nic vtipného, nic zajímavého, nic hlubokomyslného. Prostě snůška spatlanin.
Vojtěch (2015)
Hm...