Recenze (1 573)
Den & Noc (2010)
Úžasně zpracovaný gag s výtečnou Giacchinovou hudbou. Pětečku si ale šetřím na pořádnější majstrštyk.
Polojasno (2009)
Krásný důkaz toho, že někdo tu špinavou práci prostě dělat musí.
Sim Salabim (2008)
Vtipné, trefné, potěšující, ale zároveň i trochu stereotypní. 5 minut bylo až moc.
Únos (2006)
Usmál jsem se a poklonil jsem se animátorům za dobrou práci. Ale Pixar má na víc.
Koncert pro jednoho (2005)
Ajajaj. Tak na tohle nejsem u Pixaru zvyklý. Snímek o ničem a bez ničeho.
Zajdalen (2003)
Čtverku dávám za nejvíc chillin atmosféru jakou jsem v kinematografii viděl.
Pro ptáčky (2000)
Zábavný kraťas s pointou na závěr. Ale viděl jsem i lepší.
Geriho hra (1997)
Takhle by nás měli Češi v zahraničí prezentovat. Hrdost.
Suvenýry (1989)
Takhle nějak si představuju závěr krátkého gagu. Hudba v pozadí krása.
Plechový panáček (1988)
Díky bohu, že díky Tin Toyovi se Pixar vyhnul všem chybám v Toy Story. Nepotěší, neodradí.